Jeg er personlig trener, har du også lyst?

I samarbeid med Afpt

Jeg føler meg heldig som får lov å veilede, lære, inspirere, pushe og motivere kundene mine uke etter uke. Det er utrolig gøy å få lov å følge en persons reise fra et sted hvor de kanskje ikke hadde det så bra med seg selv, mot et sted de føler seg sterkere, tryggere, bedre, friskere, og gladere. Det er spennende å jobbe med dem, svare på spørsmål, få dem til å være nysgjerrige og søkende etter ny kunnskap, følge dem på veien mot sin nye livsstil. Det er vanskelig å beskrive den følelsen det gir å få lov å være en del av det når kunden din når sine mål. Jeg elsker å være personlig trener, og jeg koser meg på jobb hver eneste dag. 

Jeg er utdannet personlig trener fra Akademiet for Personlig trening, og det er jeg stolt av. Jeg har tatt flere kurs og fagsamlinger via dem, og deltar årlig på deres Convention som har noen av verdens største navn innenfor helse, trening og ernæring på sin liste over foredragsholdere. Jeg tenker at blant alle dere spreke, treningsglade lesere så sitter det kanskje noen med en liten drøm om å ta PT-utdannelse, eller kanskje du har lyst å utdanne deg innenfor ernæring? Jeg har en rabattkode å tilby dere, den gjelder både på personlig trener utdannelsen, og kostholdsveileder. 

Ta en titt på AFPT sine nettsider og les litt om utdannelsen, spør meg dersom det er noe du tenker jeg kan svare på, og hvis du ønsker en rabattkode på utdannelsen så sender du meg bare en mail på: [email protected] 

 

Smiiiiil Maren 

2 kommentarer
    1. Wow! Det hadde vært kjempe gøy:) men hva er aldersgrensen for å ta en slik utdannelse? Må man være over 18? Og hvor lang tid bruker man på en slik utdannelse? Kan man ta denne utdannelsen i et annet land?
      Håper på svar, stor klem fra meg<3

    2. Hei, hvor mye rabatt gir koden? Prøvde å sjekke det på siden, men må melde meg på før jeg får trykket den inn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg