Gir kroppen det den trenger

I dag trenger min kropp næring. Jeg går å hangler, og blir ikke syk, men heller ikke helt god. Fy søren så irriterende. Jeg var tidlig våken, og lagde pannekaker til frokost til meg og min kjære. Det skal jeg virkelig gjøre oftere, det går jo så kjapt og ingenting smaker jo bedre enn  pannekaker – spesielt ikke på en mandag. Til lunsj ble det smoothie i en bolle. Jeg gjorde det super enkelt for meg selv, og kjøpte en ferdig smoothie som jeg toppet med litt diverse godsaker. 

Smoothien inneholder masse godsaker, og en av hovedingrediensene er rødbetter. Det er grunnen til den intense røde fargen. De resterende ingrediensene er gulrot, eple, sitron, banan, mango, og ingefær. Som topping valgte jeg chiafrø, kokos, friske jordbær og blåbær. Helt nydelig, og virkelog en fest både for øyne og gane. 

I dag fyker jeg litt rundt overalt. Jeg har deadline på ShapeUp Artikkelen for desember, og sitter i skrivende stund å jobber med den. Bildene tok jeg med fotograf Victoria Nevland på Aquarama treningssenter i går, og resultatet ble supert. Det er så gøy å jobbe med Victoria, ting går så kjapt og greit, og resultatet blir alltid bra. Jeg føler meg så heldig som har funnet henne. Senere i dag blir det kino med Kristina og Nina. Endelig skal vi også få sett den siste Bridget Jones filmen, ca en måned etter alle andre. Hehe. 

Har dere noen spennende planer denne mandagen? 

 

Smiiiil Maren  

 

9 kommentarer
    1. Skjønte ikke helt det med ingefæren, ante meg at det var rødbeter, kanskje jeg skal teste det i kveld?:) Bruker du ferske rødbeter?:)
      Jeg er ferdigtrent og ferdiglest sånn ca. for i dag. Jeg knocket inn 22,5kg i chins (nøytralt grep) i morges og det er jeg søren meg fornøyd med! Som med deg har formen vært hanglende, tok rolig økt på fredag og slappet av hele helgen, spiste mye god mat, og jeg kjenner formen er stigende, men jeg tar ingen sjanser, og jeg sier ifra selv når nok er nok før kroppen gjør det. Krysser fingrene (nok en gang) at vi holder oss friske alle mann!:)

    2. Så godt ut. Men de pannekakener så helt utrolige gode ut. Oppskrift? I kveld blir det trening med søsteren før tvkvelden begynner med jakten på kjærligheten og 71 grader nord!

    3. Ingen spoiler alert her på bloggen før jeg får sett filmen på onsdag da!! Hihi 🙂 i dag skal jeg på restaurant med ei venninne og spise burger <3 fikk skvist inn ei knall overkroppsøkt i dag, så den burgeren skal nytes med god samvittighet 😀

    4. Det så godt ut! Går og småhangler selv her, så fint med litt powermatinspo! 😉 God bedring – gleder meg til å lese ditt bidrag i shape up! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg