Smoothie bowl, juice & power-talk

The perfect Saturday lunch 

Jeg har ikke skrevet feil i overskriften, for det skal faktisk stå power-talk og ikke power-walk. I går satt Kristina og meg på Will I juice, vi koste oss med sunn deilig mat, og samtalen dreide seg inn på dette med å tørre å kjøre på, gjøre sin egen greie, rette ryggen og tro på seg selv. Det utviklet seg til tidenes Power-talk, og jeg tror vi begge dro derfra mer oppløftet og motiverte enn noensinne. Jeg fikk et skikkelig boost av denne lunsjen, og endte opp med tidenes intervalløkt etterpå. Ny rekord på hastighet og bena føltes både lette og sterke på samme tid. Der kan man se hvor mye som sitter i hode, og hvor mye som kan løsne kun med en liten power-talk.

Maten vi koste oss med var juicen Herlig grønn – med litt ekstra gulrot, chips av rotgrønnsaker og coco smoothie bowl. Så godt, så sunt og så fristende. Mange er så hekta på smoothie-bowls for tiden, og bruker masse penger på dette ute. Jeg gjør det ofte selv, så jeg skal ikke si så mye – men bare husk at smoothie-bowl kun er smoothie i en bolle, og det lager du så enkelt selv hjemme. Lek deg litt med ulike type frukter, og ulik type topping, vips har du din helt egen smoothie-bowl favoritt.  

I dag er det en rolig start på dagen, med film og kvalitetstid med kjæresten. I ettermiddag er det kjøttkakemiddag hos familien, ingen søndag uten! Det er faktisk ikke helt sant, men vi prøver å møtes på søndager så langt det lar seg gjøre. Ellers har jeg brukt morgenen til å leke meg litt med en ny app som gjør treningshverdagen min så mye enklere. Tenk at jeg ikke har blitt introdusert for denne geniale saken før. Jeg skal dele dem med dere på instagram og snap i kveld, så stay tuned. Jeg tror flere av dere vil bli super-gira på dette her. 

 

Smiiiil Maren

 

 

4 kommentarer
    1. Så fint å lese – viktig at venninner støtter hverandre og “framsnakker” hverandre. Veldig inspirerende å følge deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg