Nyheter du ikke vil gå glipp av

Annonse

Favorites from Under Armour

I går viste min pulsklokke flere skritt enn jeg noen gang har registrert på den før, og dagsaktivitet på langt over det målet jeg har satt for daglig bevegelse. Det var med andre ord en utrolig aktiv dag. Sånn går det når man har nye freshe klær som skal testes ut. Jeg har vært ute på tur i skogen og testet den nye høstkolleksjonen til Under Armour. Jeg må alltid ut å bevege meg i nye klær før jeg kan si noe om dem, en ting er at de ser freshe ut, men tåler de ikke aktiviteten jeg driver med, så kan det være det samme. 

Skoene mottok jeg for et par uker siden, og de har jeg så og si bodd i. Det vet alle dere som følger meg i sosiale medier, for de har dukket opp på en haug av bilder den siste tiden. De er så gode, også elsker jeg den nydelige turkis-blå fargen. Snakker om farge, sjekk den blåfargen på genseren og stripen på tightsen. Jeg er helt forelsket i den. Samme genseren kommer i en korall rosa også, og selv om jeg liker best å holde én fargelinje i innleggene mine, så måtte jeg bare ta med litt rosa også. Jeg mener se på den fargen da. 

Tights blå stripe  //  Blå genser //  Rosa genser  //  Sko

Jeg har bodd i disse genserene, og det er nesten sånn at det er litt kjipt når de må vaskes. Hehe. Jeg bruker dem både på trening, og som fritidsgenser. De er lette, løse, og er så gode å ha på seg. Jeg har også testet myke, deilige koseklær fra samme merke, og de skal jeg vise dere etterhvert. Dere finner hele utvalget i Fitliving.no sin nettbutikk. 

Det beste av alt er at dere nå får hele 20% PÅ ALT FRA UNDER ARMOUR. Rabatten er trukket fra, og det er fantastiske priser på klærne nå. Rabatten blir ikke stående så lenge, så her er det bre å slå til hvis du ønsker å sikre deg noen favoritter. Alle henvendelser eller spørsmål vedrørende bestillinger kan rettes til kundeservice ([email protected]).

Hva synes dere, likte dere nyhetene fra Under Armour? 

 

Smiiiil Maren

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg