Coco smoothie bowl

Sunt, enkelt & delikat

Første gang jeg så en smoothie bowl synes jeg den var så fancy, og delikat. Jeg tenkte at noe så fresht må være vanskelig å lage, men det er jo virkelig så langt fra sannheten som man kan komme. Smoothie bowl er jo bare en smoothie i en bolle, som toppes med alt du liker og spies med skje i stede for å drikkes. I dag koste Marion og meg med Coco Bowl på Will I juice. Jeg fikk lurt til meg oppskriften slik at dere kan forsøke å lage den hjemme. Denne deiligheten inneholder altså: 

  • Acai,
  • Blåbær
  • Mango
  • Avokado
  • Banan
  • Sitron
  • Cocosa

Jeg vet dessverre ikke mengdene av de ulike ingrediensene, så her må dere bare prøve dere litt frem. Toppingen er granola, kiwi, gojibær, mandler, gresskarkjerner, kokos. Så kan du dandere det akkurat slik du selv ønsker, og selvfølgelig bruke helt annen topping hvis du vil. Vi kjøpte også herlig grønn juice (juicen heter faktisk det, herlig grønn) og Raw food proteinkule. Denne deilige saken er laget av blant annet dadler, glutenfri havre og 100% whey proteinpulver. 

Nå skal jeg straks avgårde på pannekake-kos med tre gode venninner. Tenk så koselig å bli invitert på kveldsmat med pannekaker på en helt vanlig og traust tirsdag da. Jeg gleder meg! 

 

Smiiiil Maren

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg