Sashimi & pep talk

Salmon sashimi & ginger

I går stod dette på middagsmenyen, og det var bare så utrolig godt. Jeg elsker sushi, og sashimi. I sommer har jeg spist dette mye, men nå var det faktisk et par uker siden sist, så når spørsmålet fra Kristina kom om vi ikke bare skulle gjøre det enkelt på gårsdagens jentekveld, var jeg virkelig ikke vond å be. 

Vi koste oss i Kristina sin nydelige leilighet i flere timer, og fikk pratet ut som så enormt mye. Det er deilig med venner som tørr å pushe litt, og utfordre deg til å bli bedre, jobbe hardere og ikke gi opp. I går var rene pepp-talken, og vi ble begge så motiverte og gira på et tidspunkt at det var vanskelig å sitte stille. Jeg er i en litt spesiell situasjon om dagen, jeg søker jobber, jeg har fått en ny jobb og jeg ønsker å jobbe mye hardere med min eksisterende jobb. Det skjer mye på en gang, så her gjelder det bare å holde fokus, og jobbe på. Endelig er hverdagen her, med hektiske dager og mye på timeplanen – akkurat slik jeg trives best! 

I dag skal jeg i et par møter, treffe en venninne, og opp til familien på middag. Vi har en fast tradisjon med middag sammen på torsdager. Det skled litt ut i sommer, men nå er hverdagen tilbake og torsdagsmiddagen tilbake på timeplanen. 

Hva er din plan for dagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg