Tid for Convention

Delvis sponset

I dag har jeg tidenes trøtteste søndag, og etter en nesten fire timer lang kjøretur hjem til sørlandet er jeg rett og slett helt utslitt. Så i dag blir det joggebukse, sofa, serier og ekstra god mat på denne jenta. Jeg hadde tidenes kveld på Poolside i Frognerbdet i går, men jeg valgte å dra hjem etter festen der i var over, i stede for å dra videre ut. Jeg drakk heller ikke alkohol, så ikke forstår jeg hvorfor jeg er så fryktelig trøtt og sliten i dag. Jeg føler alle rundt meg hoster og harker for tiden, og jeg krysser virkelig fingrene for at denne slappheten ikke er starten på en forkjølelse. Jeg skal jo så mye spennende fremover – jeg kan ikke bli syk nå!

Apropos spennende ting fremover, vet dere hva jeg gjorde i går eller? Jeg meldte meg på NIH CONVENTION som finner sted på Norges idrettshøgskole i Oslo 15 og 16 oktober. Når jeg så programmet ble jeg helt målløs, det er så utrolig mye spennende treningstimer og foredrag at jeg hadde ordentlig problemer med å velge ut hva jeg ville få med meg. Jeg har endt opp med en solid blanding, med alt fra intervaller på bane, dansetimer og mini-band trening, til foredrag om doping til den perfekte kroppen, kroppspress og mindfullness + mye mye mer. Dette blir så gøy, og jeg kan nesten ikke vente. Lyst å bli med? Påmelding og info finner du HER. 

Før den tid er det jo AFPT-CONVENTION som jeg har nevnt et par ganger tidligere. Det finner også sted i Oslo, og datoen er 26-28 august. Her kommer noen av landets, og faktisk verdens dyktigste forelesere på sine fagfelt innenfor trening, helse og ernæring. Store internasjonale navn som Bret Contreras (kanskje mest kjent som The glute guy), Alan Aragon, Eric Helms, Nick Tuminello og Brad schoenfeld står på listen, sammen med store kjente navn norske navn slik som Ian & Inger Hougthon, Melina Magulas, Silje Mariela Westby og Elaine Bloom. Tenk, alle disse, og enda flere, samlet på ett og samme sted, for å dele av sin enorme kunnskap. Dette er en sjelden mulighet! Påmelding og info finner du HER. 

Det er bare å holde av Lørdag17 september også, for da er det sannelig enda en Convention. Nemlig SHAPEUP CONVENTION. Jeg var med i fjor også, og det var en dag jeg aldri kommer til å glemme. Jeg var så motivert etter denne dagen at jeg nærmest spratt ut av Bislett stadion, hvor convention ble holdt. I år er programmet enda heftigere, og antall deltagere er doblet, så dette blir større, og råere enn i fjor. Jeg stor-gleder meg. Jeg skal få lov å dele ut to billetter til to av mine lesere, så det er bare å følge med på blogg og Instagram den kommende uken. Kanskje blir det du som får plass på årets ShapeUp Convention, hvor vi blant annet skal få løpe intervaller med, i mine øyne, verdens råeste frøken, nemlig Therese Johaug. Info og påmelding finner du HER. 

Jeg skulle egentlig dele alt dette med dere i morgen, og ta meg helt bloggfri i dag, men så tenkte jeg søren heller, dette er for gøy å vente med. Hvis dere også er litt slappe denne søndagen, så er det sikkert mange som surfer litt på nettet i dag, og da var det fint å kunne komme med en spenstig liten convention-oppdtering til dere. Nå venter taco, masse digg snacks, en god armkrok og tv-serier på meg. Ha en deilig søndagskveld dere. 

 

Smiiiil Maren 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg