En smak av Italia

Speltlompe pizza er en rett som har blitt delt utallige ganger i sosiale medier, men likevel blir jeg aldri lei. Grunnen er enkel – pizzaen kan varieres i det uendelige og blir derfor aldri kjedelig. 

Tidligere i uken var jeg på besøk hos en god venninne, og der fikk jeg servert lompepizza med tomatpure, ost, og seranoskinke. Toppet med ruccola og pesto etter steking. Fy flate så magisk det var! Jeg følte vi tok en liten svipptur til Italia med denne smakskombinasjonen. Vi tømte nesten et helt glass med pesto, og krydret godt med deilige Nicolas vahé produkter Hverdagsluksus! 

Dette er genialt å lage om du skal ha middag til kun deg selv, eller har liten tid til å lage mat. Alt kan slenges på en lompe, og enten du velger å steke den som en pizza eller spise den kald sammenrullet som en wrap så smaker det like himmelsk. Ost, skinke, ketchup eller tomatsaus, litt krydderier og noe grønt – vips den perfekte lunsj eller middag. 

Ha en magisk fredag dere, jeg er på vei ut døren til et spennende møte! 

 

Smiiiiil Maren 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg