Handlepose og frisk lunsj

Dette er alt jeg trenger for flere gode frokoster, og lunsjer. Jeg har blitt så glad i å bake disse rundstykkene, og storkoser meg med ferske rundstykker med kyllingskinke, smør som smelter og ost. Ellers er frukt og meieriprodukter alltid et fast innslag i min handlepose. Jeg kunne virkelig aldri klart meg uten! 

Nå som havregrøten har inntatt frokostbordet igjen her, så har meieriprodukter og frukt blitt flyttet til lunsjmåltidet. I går satt jeg hjemme å jobbet med bacheloren store deler av dagen, og da var dette dagens fargerike energipåfyll. 

I dag skal jeg møte min skjønne bachelorpartner, og det skal bli godt å jobbe litt sammen igjen. Senere venter en treningsøkt, og bursdagselskap til min storebror. Ikke feil å snikstarte helgen med kakefest på en torsdag. 

Hva er deres planer for dagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. Anonym: Haha, ventet nesten litt på den. Jeg er skremmende ensformig i matveien. Huff og huff, skjerpings! Skal prøve å lage noe litt mer spenstig til helgen 😉

    2. Så utrolig digg! Hvordan er yoplait-yoghurten med eple? Har ikke sett den før, jeg, hehe 🙂
      Her er planene å bli frisk siden jeg har vært forkjølet siden søndag kveld og kanskje få til litt lesing av pensum også. Ha en fin dag, Maren!

    3. Ååh, den lunsjtalerkenen så utrolig digg ut!<3 Masse lykke til med bachelor-skriving og siste inspurt! Jeg er selv i siste innspurt på VGs, og snart klar for både russefeiring og eksamenslesing! Gleder meg stort til sommer, og nye eventyr til høsten.
      Ville egentlig bare takke for rabattkoden på 3T-shop! Fikk pakken idag, og er super fornøyd! Jeg bestilte alt i S, da dette er størrelsen jeg vanligvis bruker, men ser at jeg kunne hatt det i XS, da det var litt stort i størrelsen. Superbehagelige klær uansett, så tror det går bra hehe!
      Ha en fin dag, Maren! 🙂

    4. “En god ting kan ikke sies for ofte”.. Ja, så er du kanskje ensformig i matveien, men du viser hvor enkelt, men samtidig delikat det kan være å spise sunne, gode matvarer! Stå på Maren 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg