Bildedryss fra treningscamp

I dag har jeg lyst å dele et aldri så lite bildedryss med dere. Vi storkoser oss her i Thailand, og jeg blir like overrasket hver gang jeg er med på slike turer, over hvor sterkt samholdet blir og hvor utrolig gøy vi har det sammen. Treningsøktene er tunge, og vi svetter som gale – men fy søren så gøy vi har det. I dag har jeg ikke lyst å skrive så mye, jeg har egentlig lyst å la bildene tale for seg. 

Herlig gjeng eller hva? Disse bildene er tatt av dyktige Victoria Nevland som er med som fotograf her på Nordic Fitcamp turen. Nå er det straks middag, så jeg må løpe. Håper alt står bra til hjemme. Lokal tid her er 20.00, og det betyr at middagen faktisk står på bordet – på tide å avslutte med andre ord. Ha en herlig tirsdag dere, mer fra denne kanten kommer før dere aner det. 

 

Smiiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Jeg får ordentlig lyst til å være med på en treningscamp en gang når jeg leser bloggen din! Det ser så utrolig motiverende og hyggelig ut å reise på tur i hovedsak for å trene med andre spreke folk!
      Kos deg masse videre i Thailand! 😀

    2. Kjempefine bilder 🙂 Må være gøy å være på en slik tur! Også i Thailand hvor det er så deilig temperatur nå! Kos deg masse resten av turen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg