Lørdagsmorgen

God morgen. Det føles så utrolig godt at det er lørdagsmorgen, og jeg har fri hele dagen. Jeg sitter her å koser meg med frokost, kaffe og lave skuldre. Jeg starter dagen tidlig for å få unna litt småting på macen før hele dagen bare skal nytes, I dag er det kosedag med stor K, og jeg skal på en liten shoppingrunde i sentrum, lunsje med en av mine bestevenninner, cafekos med mamma og en tur på trening. Jeg elsker lørdager i kristiansand, rusle rundt i de koselige gatene, gå på cafe, og bare kose meg. 

I ettermiddag blir det hjem for å rydde og shine leiligheten, for til uken skjer det noe veldig spennnende interiørmessing her. Jeg kribler litt i magen av å tenke på det, og selv om dette er en trenings, kost og livsstilsblogg så må jeg jo dele slike ting med dere. Jeg tenker at det er mange treningsjenter som også er interresert i interiør, eller hva tenker dere?

Jeg håper dere får en herlig lørdag, og nyter helgen fullt ut. Hvis dere har lyst å være med meg på lørdagskos i Kristiansand så må dere gjerne følge meg på snapchat. Der er jeg ganske så aktiv, og deler små glimt fra hverdagen. Dere finner meg på brukernavn: marenerdvik 

 

Smiiiiil Maren

 

11 kommentarer
    1. God morgen, Maren 🙂 Åååh, så deilig med frilørdag! Da må du kose deg maks, noe det absolutt høres ut som du skal også <3

    2. Hei 🙂 bestilte to pakker questbar i en reisepakke fra vitacost, det samme som iherb… Jeg betalte 210kr pr boks og når jeg hentet den på posten måtte jeg betale nesten 400kr ekstra. Så blei nesten 800kr for hele. Det stod fri frakt. Hva gjorde jeg feil? Kan jeg bare bestille en boks i en pakke for å ikke gå på den smellen igjen?

    3. Kathrin: å hjelpes! Jeg bestiller alltid en og en på iherb og betaler da ingenting 🙂 Jeg kjenner ikke til vitacost og kan derfor ikke si noe om hvordan det funker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg