Ruskevær og innekos

I dag har vi virkelig fått en solid smakebit på høsten her i Kristiansand. Det er surt, kaldt, blåser og regner. Etter jobb hadde jeg mest lyst å bare komme meg hjem og under ullteppe i sofaen. Jeg dro innom butikken, kjøpte meg litt nøtter og en energibar, før jeg dro avgårde til treningsenteret. Noe motvilig og med ganske vondt i viljen fikk jeg gjennomført en kort, men god styrkeøkt bestående av følgende øvelser: 

  • Nedtrekk 
  • Roing
  • Brystpress
  • Pushups 
  • Skulderpress
  • Lårcurl / leg extension

Nå er jeg på plass i sofaen, med en myk og varm ullgenser på, gårsdagens 71 grader nord opptak på tv og middag i ovnen. Nå angrer jeg overhode ikke på at jeg dro innom gymmet, selv om det ikke ble verken den tyngste eller lengste økten så er det bedre enn ingenting – og det er jeg veldig fornøyd med.


De deilige genserene på bildet er fra Olivias Hus her i Kristiansand. De har bare så ubeskrivelig mye fint der, både klær, interiør og diverse spiselige, delikate godsaker. Dere som følger meg på snap vet at jeg gikk litt crazy der i går. Jeg går alltid i treningsklær, og denne høsten har jeg så lyst på litt deilige, nye høstplagg. Jeg liker en sporty stil, og fant bare så mye fint fra blandt annet Moss Copenhagen, Second female og Ganni. Buksene er forresten også nye, de er fra Diesel og jeg forelsket meg helt i den nydelige blåfargen. (Klærne er ikke sponset, men jeg fikk litt rabatt. Dette er ikke et betalt reklameinnlegg)

Jeg gleder meg til å vise dere en litt sporty og fresh hverdasstil, som jeg tror og håper vil være inspirerende for oss treningsjenter, som i grunn føler oss mest vel i treningsklær. Nå skal jeg straks hoppe fra min sofa, og over til venners sofa. I kveld står det filmkveld på planen, og det kunne jo ikke passet bedre i dette ruskeværet. Hvilken film vi skal se er ikke bestemt enda, så kom mer enn gjerne med tips til en god film.

Kan dere ikke gi meg deres topp 3 liste på filmer? Gjerne filmer som passer både for gutter og jenter. 

 

Smiiiil Maren 

 

18 kommentarer
    1. Først ville jeg bare si at jeg virkelig liker bloggen din; du er både motiverende og en hverdags-inspirasjon! 🙂 Stikker daglig innom for å sjekke ut hva du skriver, og blir ofte sittende igjen med et smil om munnen og motivasjon til å fortsette å stå på med treningen!
      Koselige filmer jeg liker er:
      – “De urørlige” !(finnes på netflix) søt og rørende komedie!
      – Ulike Nicholas Sparks filmer (dear john, letters to juliet osv) flotte romantiske filmer
      – Og så er jeg en sucher for “ps: i love you”,
      “eat, pray, love” og “the perks of being a wallflower”.
      Men må nok holde en knapp med den første når man vil ha en fin filmopplevelse fylt med flere følelser 😀
      Håper du får en fin kveld videre i det deilige høstværet 🙂

    2. Jeg er ikke den som kommenterer så mye, men nå synes jeg det virkelig er på tide at jeg forteller deg noe.
      Jeg leser jevnlig bloggen din, og synes du er en stor inspirasjon. Jeg blir så glad av å lese at det ikke handler om trening for treningens skyld, men mer for gleden, mestringen og kroppsbeherskelsen. Det er det som får meg til å ønske å komme dit du er. Du er en skikkelig solstråle, utrolig nydelig, så fornuftig og omtenksom (det inntrykket jeg har). Du er så herlig 🙂
      Håper formen din blir bedre og at viljen ikke lenger har så vondtetter å ha presset seg gjennom en treningsøkt.
      Kos deg med filmkos med venner.
      P.s: The Longest Ride er en nydelig film 😉

    3. Topp tre:
      Pirates of the Caribbean nr. 1
      Harry Potter og fangen fra Azkaban
      Sherlock Holmes (den med kjekkasen Robert Downey jr..)

    4. kjempefine klær!:) Jeg slo til med dobbel trening i dag, styrketrening i morges og spinning nå i kveld. Hadde så masse energi! En film som jeg er glad i er “Juno”, den liker kjæresten min også, så den er gutte – proof hehe. Eight mile så jeg her i vår, den var også ganske kul. 🙂

    5. Igår inspirerte du meg faktisk til å unne meg selv et par gode, stilige gensre som ikke var av det billigste slaget, Maren ☺

    6. Den genseren var helt nydelig! Akkurat en slik jeg er på leting etter, må jammen klikke meg inn på den linken og se om de har nettbutikk. 🙂 Hvis du ikke har sett disse, så har du gått glipp av noe 😉
      – divergent & oppfølgeren insurgent
      – american sniper
      – gone girl
      – focus
      – taken (alle tre, ener´n er selvfølgelig best)
      – still alice (nydelig film)
      – the hunger games
      – tokarev
      – the best of me
      Liker godt sånne innlegg hvor du ber om film/serie/musikk tips, finner alltid mange tips her selv 🙂 Ha en super dag, herlige flotte Maren 🙂

    7. Kristin Antiveros: Flere har spurt, og nå sier Olivias hus at de sender 🙂 så bare ta kontakt med butikken i Kristiansand eventuelt!

      Ååå supert! Tusen tusen takk for tips

    8. Hvor mye koster den gråe genseren med høy hals? Den var helt fantastisk fin og ser veldig god ut 🙂

    9. Linda: Jeg kjøpte mange ting samtidig, så det er jeg litt usikker på. lurer på om det var 1199,- Den er helt nydelig, så god på, stikker ikke og super deilig med den halsen 🙂

    10. …: Tusen tusen takk <3 Så koselig! Betyr mye for meg at du tok deg tid til å kommentere selv om du vanligvis ikke gjør det. Tusen takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg