Hjemreise utsatt!

Nå skulle jeg sittet på et fly på vei hjem til Norge, men det gjør jeg ikke. Jeg fant rett og slett ut at jeg ikke var klar for å reise hjem. Jeg føler meg ikke ferdig med Marbella, jeg har ikke fått nok av disse herlige menneskene og jeg vil ha mer sol, varme og sommer. Så da var det i grunn en enkel avgjørelse, billetten er endret og jeg har fikset meg 4 ekstra dager i paradis. Jeg flyr da direkte fra Marbella til oslo for en jobb der, før jeg drar videre hjem til Kristiansand onsdag kveld. Jeg kunne ikke vært mer happy nå, dette er bare helt perfekt. Jeg har lyst å forsøke å oppsummere litt for dere hvordan denne uken har vært, hvem som har vært med og hva vi har gjort. 

Her ser dere Ole Petter, som er en av de ansatte i Nordic Fitcamp. Han er så omsorsgfull og god på alle måter. Han fikser, ordner, og gir så mye av seg selv. Ole Petter kjørte Bootcamp time på stranden for oss tidligere i uken, og for meg står den økten som en av de aller beste opplevelsene. Max og Monica bor her i Marbella, og driver blandt annet treningsenteret Alhamar som vi har trent på daglig. Sjeldent har jeg møtt to så immøtekommende, engasjerte, dyktige og inspirerende mennesker.


Monica har et energinivå jeg aldri har sett maken til, og har pushet oss gjennom flere rå timer her nede. Max og Monica er med over alt, og har kontroll på alt, de fikser og tilrettelegger alt for oss, og de er bare så enormt rause. Jeg er takknemlig for å ha blitt kjent med disse to, og gleder meg stort til mer morro med dem i fremtiden. I lederteamet er også Christian Egner, som blandt annet har holdt en super boskseleksjon for oss på stranden, og ellers vært tilstede og styrt hele showet sammen med de andre denne uken. Jeg har også hatt en PT time med Christian som jeg skal fortelle dere mer om. Der lærte jeg nemlig veldig mye som jeg skal ta med meg videre i treningen min.

Så er det Dag-Anders som i grunn er den som har koll på det meste, og gjør en helt fantastisk jobb. Han er daglig leder i Nordic fitcamp. I går tok han oss med på en rå boksetime i Cecilia Brækhus style. Dette er en time som finnes i treningskjeden ICON, og jeg kjenner jeg er litt lei meg for at den ikke er tilgjengelig i Kristiansand. Jeg har nemlig oppdaget at jeg har en liten fighter i meg, og har hatt enormt stor glede av bokselekjonene her nede. 



I dag reiser mange av deltagerene på campen hjem, men vi er faktisk en god gjeng som blir igjen og gjett om vi skal kose oss. Jeg skal få jobbet en god del også, og få ut litt diverse innlegg til dere med ny kunnskap og motivasjon som jeg har lært her nede. Jeg er full av ny motivasjon, og jeg gleder meg til å dele den med dere. Denne uken har vi kjørt følgende økter: 

  • Bootcamp på stranden 
  • Spinning masterclass
  • Crossfit
  • Boksing
  • BOSU 
  • Bodypump med monica
  • Styrketrening med vekter på gymmet 
  • Sirkeltrening 
  • Løpetur
  • Vannaktiviteter
  • Yoga
  • Mage / Rygg 
  • Corebar
  • Team challenge med diverse øvelser

Som dere ser har det vært en aktiv, og utrolig variert treningsuke. Det har vært valgfritt å delta på mange av timene, men jeg har forsøkt å bli med på så mye som mulig for å teste nye ting, og titte litt utenfor denne berømte komfortsonen. Vi har trent og svettet så mye denne uken, og jeg må trekke på smilebåndet på flere av bildene som har blitt tatt. Jeg ser rett og slett ut som en druknet katt. Hehe. Er det noe av dette som hørtes spennende ut, og som du kunne tenke deg å høre mer om? Gi meg et lite pip i kommentarfeltet.


Nå er det frokost med gjengen før vi tar en tur på stranda. De fleste har sen avreise i dag, og det betyr at vi får nyte en siste dag sammen her i Marbella. Håper alt er finfint hjemme, og at dere nyter fredagen fullt ut. Takk for masse fine kommentarer denne uken på at det er gøy å følge med på treningscamp, jeg har så mye mer gøy på lager og som sagt så gleder jeg meg til å dele enda mer i dagene fremover. Som nevnt over så må dere gjerne gi lyd om det er noe spesielt fra denne uken dere vil høre mer om.

 

Smiiiil Maren

 

15 kommentarer
    1. Så godt å ha muligheten til å være impulsiv og være der lenger. Heldige deg. Er alle som er med Topptrent, eller er det også for vanlige folk som trener 4_5 ganger??
      Har de flere slike camper igjennom året? Hvordan var det å reise alene?
      Det vil jeg høre mer om. Kos deg videre. Og PS; du er så flott. Hilsen Anja

    2. Åh, fine menneskene! Kunne ikkje sagt meg meir enig i det du har skrevet om Ole Petter, Max, Monica, Christian og Dag-Anders! Fantastiske mennesker som det definitivt ikkje kan bli for mange av <3 Trur man skal leite lenge etter eit treningssenter der du blir like godt tatt vare på som på Alhamar 🙂 Og du med din personligheit må ha glidd rett inn der kan eg tenke meg! Håper du får nokon supre bonusdager i Marbella! Kjenner på eit lite savn nå :p

    3. Ser heilt fantastisk ut! Hadde vore kjekt om du kunne ha delt noken av øktene med øvelser og repetisjoner/tid. Feks crossfit, sirkeltrening, bootcamp og bodypump 🙂 kos deg resten av dagane i sola 🙂

    4. Har kjempe lyst til å dra på en slik type treningsferie til neste år😄 kunne tenkt meg å høre mer om hvordan du bestilte og gjerne priser 🙂 ønsker også å høre litt mer om kosthold, får dere servert noen måltider? 🙂

    5. Ellen: Alt var inkludert, full pakke, med fly og det hele. Så det var ingen problem 🙂 Ja, frokosten og middag hver dag er inkludert. Frokost er en stor og deilig bufffet med alt fra ost, skinke, speilegg, kokt egg, bacon, bønner, masse frisk frukt, salat, agurk, tomat , ordentlig grov brød, og flere andre brødtyper, granola / musl, tohurt, smoothie. Ja alt 🙂 Middagen var buffet med en haug av valgmuligheter + at det i tilegg ble laget ekstra sunn mat til oss, kyllingfilet, ris, biffburgere, fisk, store friske salater, grønnsaker, poteter osv. Maten var noe av det beste 😀

    6. Anja: ja ikke sant, det satt litt langt inne å reise alene, men så hoppet jeg bare i det og gjett om jeg er lykkelig for det nå da 😀 Supert å kunne ta det impulsive valget om å bli lenger, føles så rett og så bra 😀 neinei, her er alt mulig. Deltagere opp mot 50-60 år, vanlige mosjonister, fitnessutøvere, godt trente, mindre trente, folk som trenger motivasjon, noen som vil ha en litt aktiv ferie, venninner på tur, kjærestepar på tur, og veldig veldig mange reiste alene 🙂 Det var virkelig ikke noe problem. man blir så godt kjent og det var som å reise en stor vennegjeng! Ja det skal faktisk være mange flere camper til neste år, så deyt blir flere å velge mellom. jeg skal finne litt mer info om det og skrive et eget innlegg på det med full oversikt 😀

    7. Dette er også noe jeg vurderer å melde meg på! Har veldig lyst til å melde meg på en slik tur allerede til høsten, har sett på litt forskjellige. Begynner nemlig å studere sykepleien nå i august(begynner rett etter vgs) så håper jeg kan delta selvom jeg har blitt student. Jeg ønsker gjerne du skriver masse om disse turene, veldig inspirerende!!
      Ha en fin helg Maren 🙂

    8. Oda: tusen takk:):) De aller fleste klærne mine er fra 3t shop. Noen spesielle klær du tenker på? Det er som oftest Reebok, Adidas eller Nike:):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg