Smooth morning

God morgen dere. Her er treningsklærne på, og jeg er straks klar for en liten morgentur. Jeg fikk en kommentar på om jeg vikelig løp hver eneste dag, og da slo det meg hvor viktig det er å presisere ting, og være tydelig. Nei jeg løper ikke hver dag, ofte er morgenturen min en gåtur, bare for å få litt frisk luft og starte dagen. Jeg ser jo at det lett kan misforstås når jeg skriver morgentur, og mange da tror jeg er ute å løper hver eneste dag. Slik er det altså ikke. I dag blir det nok gåtur på meg, da gårsdagens intervaller virkelig har satt seg i bena.

I går hadde jeg en smoothiedate i sola med min skjønne venninne Edle, og jeg må bare dele disse lekre smoothiene med dere. For meg er det ren inspirasjon og ikke minst motivasjon til å spise mer fargerikt av å se disse to her. For en gang skyld prøvde jeg noe nytt på menyen, og det med stort hell. Jeg mener å huske at den kun het grønn smoothie. Så den ikke delikat ut?  

Den rød ved siden heter jordbærflørt, og er utrolig frisk og god på smak. Det går mye i frukt, bær, juice og smoothie hos meg på sommeren, og selv om jeg liker godt å lage ting selv, så er det deilig å få det ferdig også innimellom.

(I disse tider med enormt fokus på reklame på blogg, så kan jeg bare si at jeg har betalt helt vanlig full pris for smoothien min, og dette er kun ment som en inspirasjon til mine fine lesere.) 

Nå skal jeg komme meg ut på en liten rusletur, etterpå skal jeg fikse et par småting i sentrum før jeg drar opp til mine foreldre for å legge meg langflat i sola. I dag er det grillings med familien, og gjett om jeg gleder meg. Dette blir årets første ordentlige grillings for meg. Når jeg sier ordentlig grillings så mener jeg at man både lager og spiser maten utendørs. For meg er dette den ultimate definisjonen på sommer. Mamma og meg har planer om å være litt kreative med grillmaten, og trylle frem noen sunne, delikate og forhåpentligvis fristende retter. Kamera er med, og sunne grilltips vil selvfølgelig bli delt på bloggen. 

Hva er deres planer for dagen? 

 

Smiiiiiil Maren

 

8 kommentarer
    1. Utrolig fin t-skjorte du har på deg fra nike!! Jeg har et spørsmål angående den ene Marc Jacobs vesken din, er det Hillier Hobo du har? Har du isåfall plass til Mac/PC, bøker og andre ting silk at den kan brukes på skolen? 🙂 Håper du kan svare!

    2. Heldige deg som skal på grilling. Det er noe av det beste jeg vet!
      Jeg har vært på en herlig joggetur i finværet. Senere har jeg ridetrening:-)

    3. I dag startet jeg morran med en treningsøkt med en kollega 06:15. God men litt trøtt start på dagen 😉 Skal prøve å få litt orden på noen papirer som slenger rundt og så har jeg blitt invitert på bootcamp til min kusine i kveld! Ha en fin dag 🙂

    4. Planen min om å skrive ett kapittel (skiriver bok), og begynne på dag rem av nytt styrkeprogram gikk i vasken etter tre sett. Kink i ryggen. Venting hos kiropraktor, og må endelig hjemme men har så forjævlig vonft! Og naboen spiller techno, så skirvekonsentrasjonen blir ikke akkurat bedre. Dagen utblåsning. Beklager at den finner sted på bloggen din.

    5. Nå kom jeg akkurat hjem fra joggetur med mamma i det fine veret, og sitter og mumser på eg questbar! 😀 Ser for meg at det går et par til ned i løpet av kvelden, haha! Cookies og cream er fooor god!!
      Fantastisk fin go fresh t-skjorte fra nike du har på deg 😀

    6. jeg lurer på noe ang. morgentrening. Er det sånn at en burde spise/drikke noe før en trener fra morningen av? Er det noe rett og galt her?
      Det er noen morninger jeg våkner sulten, og da liker jeg å spise før jeg trener, men dersom jeg ikke er sulten spiser jeg ikke før jeg trener på morningen!
      Ha en fin dag og ny sommerværet(som kun eksisterer her de timene jeg jobber 🙁 )

    7. Siri: Jeg tenker at dette er litt individuelt! Du kan fint trene uten å spise først på morgenen hvis du føler du har tilstrekkeligmed energi til å gjennomføre økten din. Jeg liker å spise en halv banan, eller litt energi hvis jeg skal ha en hard økt, men det er ikke nødvemdig så lenge du fyller godt på etter økten. Jeg tenker at du kjenner deg og din kropp, spis litt de dagene du føler du trenger det, og la vær de dagene du føler det ikke er nødvendig. Det er som sagt bare viktig at du får i deg en god frokost like etter økten 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg