Sosial og sprek lørdag

Jeg blir stolt over å ha så flinke venner, som står på og får ting til. I dag har jeg vært på åpningen av Gym ila, og det var bra på så mange måter. Først og fremt er det et helt rått gym, som inneholder absolutt alt du kan ønske deg av utstyr. Det er god plass, masse luft og lys. Denne åpningen var også helt herlig fordi det var så mye bra mennesker tilstede. Jeg har truffet igjen venner jeg ikke har sett siden jeg flyttet fra Oslo. Det var stor gjensynsglede! Vi testet ut Gym ila, og lekte oss et par timer. Jeg prøvde meg på triks jeg ikke har gjort på mange år, og det er i grunn et lite under at ingen ble skadet. Det ligger filmer av disse stuntene mine på min snapchatr story hvis dere er nyskjerrige. For å nevnte noe ble det gjort både stiften, og forlengs snake bortover gulvet. Her kommer et lite bildedryss fra min aktive start på dagen. 


Det ble mye tull og tøys i dag, men jeg fikk hvertfall gjort følgende øvelser: 

  • Pullups
  • Nedtrekk med bredt grep 
  • Sittende roing med bredt grep
  • En-arms roing med hantel på benk 
  • Sidehev 
  • Brystpress med hantler
  • Thomas spesial mageøvelse. (denne kommer det film av senere)

Nå er jeg en kjapp tur innom hotellet for å slenge innpå litt mat før jeg skal ha meg en liten runde i sentrum. Jeg har vært i Oslo i over en uke, men enda ikke fått tid til å titte noe i butikker. Det er jo helt utrolig! Så nå ser jeg frem til å kjøpe meg meg en kaffe i hånda, og bare tusle rundt å titte litt alene et par timer. Det er jo så lenge siden jeg har vært i sentrum her i Oslo. Hva er deres favorittbutikker? Gi meg gjerne dere topp 3 butikker som dere alltid må innom når dere er i Oslo sentrum. Jeg har bloggapp på mobilen, så jeg sjekker innom kommentarene underveis, og håper det har kommet noen gode tips. Jeg har jo mandagen til rådighet også, så om jeg ikke rekker innom i dag, så tar jeg det da.

 

Smiiiiil Maren


9 kommentarer
    1. Så herlig med litt alenelid med butikktitting! Jeg går alltid innom Høyer Eger, mest for å titte på alle de fine tingene (har hendt det har blitt med noe hjem også haha), Zara (men ville styrt unna på en lørdag…) og i tillegg har Steen og Strøm pusset opp og blitt kjempefint!! I tillegg har de fått en helt fantastisk foodcourt i underetasjen hvor du får kjøpt alt fra pai, asiatisk, sushi, suppe og burritos! Et absolutt must for matentusiast som deg!:-)
      Kos deg masse<3

    2. Zara er et absolutt verdt et lite stopp synes noe jeg;) Ben&Jerry lille butikk er jo ganske allright om man har lyst på noe søtt på ferden, haha!

    3. Jeg må alltid innom søstrene grene (Dronningensgate). Der har de masse fine og søte småting som servietter, bokser, sugerør, notatbøker osv. Treningsklær liker jeg å kjøpe på den nye Intersport ved Gunerius. Håper du får en fin dag! Kan du ikke arrangert en treningsøkt ute i Oslo et sted for oss som bor i Oslo? Kjøre en sirkeltrening sammen, få snakket litt med deg, tatt bilder.. vi som har fulgt bloggen din lenge kjenner deg jo litt, men hadde vært veldig gøy å møte deg 🙂

    4. Jeg bor ikke i Oslo, men jeg må alltid gå Bogstadveien opp den ene siden og Bogstaveien ned den andre siden når jeg er i hovedstaden det hører liksom med 🙂 det er litt sånn luksusfølelse både om jeg bruker mye eller ingen penger Kos deg – vil gjerne høre om shoppinresultat

    5. Dra opp til grunerløkka for lunsj, og små nisjebutikker! SÅ koselig der 🙂 på søndager er det bruktmarked i Birkelunden også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg