Blondie og matinspo

Behandlingen er sponset

Etter nesten 7 timer i frisørstolen for å gjøre denne hårmanken lysere, sitter jeg nå med rumpa godt plantet i sofaen. Det tok tid, men jeg er veldig fornøyd med resultatet. Det føles godt med en lysere farge som er mer lik min egen nå mot sommerstid, og jeg er virkelig imponert over Mette på Jan Thomas Studio som gjorde denne tranformasjonen så bra. Det er så mye som kan gå galt når man lysner et veldig mørkt hår, og jeg skal innrømme at jeg var litt nervøs. Nå er jeg spent på å høre hva dere synes om resultatet? 

Det har vært en lang, men utrolig koselig dag. For en salong, og for noen fine ansatte. Jeg har virkelig kost meg! Nå sitter jeg som sagt hjemme i sofaen sammen med to skjønne jenter, vi ser film, og ligger som slakt på sofaen iført joggebukse alle tre. Jeg skal prøve å komme meg i seng snart da jeg har den første av totalt tre spennende fotooppdrag i morgen. Dette er en sporty, kul og uhøytidelig shoot, som jeg tror blir veldig gøy. Jeg gleder meg til å fortelle dere alt om det i morgen. Ellers håper jeg å få inn en liten joggetur og kanskje en styrkeøkt også. Det er to drøyt sporty jenter jeg bor sammen med denne uken, og jeg kjenner at jeg blir super inspirert av dem. Det er så deilig å bo sammen med likesinnede friskuser, og jeg storkoser meg virkelig i dette lille kollektivet vårt. Det er nesten komisk, vi har hver våre hyller i kjøleskapet, men de inneholder akkurat den samme maten. Jeg har knipset et par bilder av maten her i kollektivet som jeg håper kan være til inspirasjon. 


Så ikke denne digg ut? På tallerknene ser dere omelett, grønnsaker, og mos. Frukt, bær, meieriprodukter, blåbærsyltetøy og peanøttsmør. Mmmm. 

 

Smiiiiiil Maren


 

8 kommentarer
    1. Jeg syntes rett og slett du er smellvakker jeg!! DU har så fin glød, herregud! Ha en god dag, Maren:)

    2. Så gøy med en hel dag i salongen til Jan Tomas hvor du ble “dullet” med hele dagen – og SÅ LEkKERT det ble – ser at du ser mer frisk og sporty ut med lysere hår
      Lykke til i Oslo

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg