Apekatten er tilbake

Da var jeg endelig på plass i Oslo, og det er virkelig godt å være tilbake. Jeg fikk sitte på med en venn inn til Oslo, og på veien kjørte vi forbi Tufteparken Gamle Hegg. Jeg kjemper jo så hardt for å få Tufteparken til Kristiansand og da kunne jeg ikke la sjansen gå fra meg til å sprette innom å leke litt. Det er evigheter siden jeg var i en Tuftepark sist, og jeg var derfor litt spent på om jeg hadde noen triks på lur fremdeles. Jeg fikk testet både shoulderstand, situps i ribbevegg, omvendt legraise, pullups, pushups på paralellbarer, roll-over og håndstående. Det var så gøy, og utrolig deilig å endelig få leke litt apekatt igjen. Nå gleder jeg meg bare enda mer til vi får vår egen park i Kristiansand.



Jeg har sjekket inn hos min gode venninne Sofie for helgen, og jeg føler meg allerede som hjemme. Hun bor i en stor, lys og super sentral leilighet, og jeg føler meg så heldig som får lov å campe her i en hel uke. Jeg har fått min egen nøkkel, eget rom og egen hylle i kjøleskapet. Hehe. Jeg elsker det! I kveld ligger vi rett ut på sofaen , med god middag i magen, og gullrekka på tv. I morgen skal jeg til Mette på Jan Thomas Studio, og jeg gleder meg så. Hvis alt går etter planen, blir det en rimelig synlig forandring på håret mitt i morgen. Jeg kjenner at jeg nesten er litt nervøs, men jeg vet at jeg er i trygge hender, så det må jo gå bra! Jeg skal sitte i den stolen i en god del timer i morgen, så dere skal ikke se bort i fra at neste oppdatering kommer fra frisørstolen. 



Jeg håper dere har en fin fredag, og en god start på helgen. Har dere noen spennende planer for helgen?

 

Smiiiiiil Maren


5 kommentarer
    1. Det ser vanvittig gøy ut, men herregud så tungt det også må være! Du må være sykt sterk!
      Så gøy det høres ut med Jan Thomas studio! Håper du oppdaterer oss:D

    2. Hei Maren! Jeg lurte på om du kunne skrive litt om hvordan det er å gå sykepleien? Er selv veldig usikker på hva jeg vil, men det eneste jeg vet er at jeg ønsker å studere noe innen helse. Er nå fedig med andreåret på videregående å begynner å bli pittelitt stresset for videre valg. Hva ønsker du å bruke utdanningen din til? Hvordan har det vært så langt? Er det overkommelig? Stå på videre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg