Matinspo fra Portugal

I dag var jeg litt uinspirert på matfronten, men etter en liten titt i bildearkivet mitt fra turen til Portugal så endret det seg raskt. Hjelpes så mye deilig mat vi koste oss med der. Friske fargerike salater, nydelige sandwicher og friske smoothier. Dagens lunsj blir altså på inspirasjon fra Portugal, og jeg har lyst å dele bildene med dere. Jeg mener, hvem blir ikke inspirert av denne fargefesten? 



Jeg håper disse bildene kan lure frem en liten lyst til å velge noe sunt, og fargerikt til lunsj, eller middag. Hva med å lage en stor deilig salat med kylling, pasta, avokado og masse godt? Eller hva med å dra innom bakeren å kjøpe et ordentlig grovt brød og lage en saftig sandwich?

 

Smiiiiiiil Maren

 

3 kommentarer
    1. Har du smakt den “nye” Questbaren med Smore’s smak? Jeg har hatt lyst til å smake den, men har ikke turt å bestille den siden jeg ikke vet om den er god.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg