Mammut familien

I samarbeid med Mammut

I noen uker nå har meg og min familie vært så heldige å få lov å teste ut Mammut sine fantastiske fjellsko. En av fordelene med å være blogger at man får muligheten til å teste og vurdere ulike produkter, og det aller fineste med det, er at det noen ganger gir mulighet for de nærmeste også. Det var stor stas for meg å kunne dele ut sko fra mammut til både mine foreldre, min storebror og svigerinne. Jeg gav klar beskjed om at det jeg vil ha i retur er at de tester dem godt, og gir ærlige tilbakemldinger. Jeg måtte trekke på smilebåndet da jeg etter kun et par dager fikk mms med bilde av mine foreldre som var ute på skogstur med de nye skoene, begge gav tommel opp. Et par dager etter kom en snap fra mine storebror, med bilde av han og min svigerinne ute på tur i nye sko. Her også var det store smil og tommel opp. 

Når jeg var oppe hos familien på middag i går pratet vi litt om skoene, og jeg spurte dem om de kunne gi meg litt tilbakemeldinger nå som de har testet dem i noen uker. Tilbakemeldingene var mange, og jeg har oppsummert det slik: 

  • Skoene sitter utrolig godt på foten. Svært god passform
  • De har et fantastisk “grep”, med den spesielle sålen. Man sklir ikke, og kommer lett frem. 
  • Skoene er latterlig lette til å være en sko som passer til fjellturer
  • Skoene funker som fritidssko, joggesko og fjellsko 
  • De har et fint design, og ser freshe ut. 
  • Man holder seg både tørr og varm på bena i dårlig vær 
  • Skoens tupp er forsterket, slik at man ikke slår seg om man sparker borti steiner osv. 

Min svigerinne og meg har samme typen sko, i samme farge, mamma har et par som er høyere rundt ankelen for mer stabilitet, og min pappa og storebrr har samme sko, i to ulike farger. Dere finner mer informasjon om mammut på mammut sine nettsider, og dersom du trenger nye fjellsko anbefaler jeg deg å sjekke G-Max sitt utvalg av Mammut HER. 

Vi har snakket sammen, og familien Erdvik gir Mammutskoene et felles terningkast. Vi kan i grunn ikke se hva som skulle vært bedre her. Så da måtte det bli en soleklar 6´ er fra oss. 

 

Smiiiil Maren

 

7 kommentarer
    1. Åååå, din heldiggris!! Skulle ønske jeg fikk teste ut disse skoene, jeg som stadig farter opp og ned fjellsidene 🙂 Fordelen din er nok at du er en kjent blogger og ikke en hvermannsen som jeg 😉 Skoene ser SUPRE ut og jeg liker de gode tilbakemeldingene du har fått fra familien. Godt dere er fornøyde alle sammen!Har alltid tenkt at jeg ikke vil ha fjellsko som støtter for mye, for jeg leste en gang i tiden at for mye støtte svekker ankelen. Nå skjønner jeg at den støtten faktisk er ganske alright å ha i ulendt terreng. Jeg har ennå ikke vrikket noe, men det hadde vært kjipt å bli satt ut av spill bare på grunn av en vond ankel. Og det skal no godt gjøres å svekke noe som helst på grunn av noen gode fjellsko en gang i blant ;)He-he

    2. Så stas! De ser skikkelig gode ut! Hva heter den modellen du prøvde?
      Håper tirsdagen blir god :):)

    3. Jeg er på jakt etter joggesko og fjellsko. Disse her så både gode og fine ut 🙂 Nå vet jeg hva jeg skal i dag 🙂 Tusen takk for fine beskrivelser av hva dere syns om skoene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg