Sært lunsjtips

Hva tenker dere om denne miksen? Jeg kjenner at jeg er veldig skeptisk, men samtidig så har jeg lært at man skal ikke dømme noe før man har smakt. Jeg mener, tunfiskpizzaen var jo helt vilt god, og banan sammen med ris, sterke krydderier, kokosmelk og kylling er helt sinnsykt godt. Så da er det jo faktisk en mulighet for at tunfisk most sammen med banan kan være en god kombinasjon. 

Dette mattipset fikk jeg av min gode venninne og sporty partner-in-crime Pia Seeberg. Vi var som dere vet roomies og Duo-trenere i en uke på ShapeUp Bootcamp i Portugal, og fikk delt mye både mat og treningsinspo med hverandre. De to tingene jeg tar med meg fra uken med PTpia er en fornyet nyskjerrighet til Crossfit og dette litt spesielle måltidet med tunfisk, og banan. I dag skal jeg teste det ut, og hvem vet, kanskje jeg får en ny favoritt. Det er jo sinnsykt smart ting å like, for hvis du tenker på det, hva er det du kan få tak i nesten uansett hvor i verden du er. Jo det er jo nettop tunfisk og bananer. 

Er det noen som har smakt denne kombinasjonen før? Del gjerne i kommentarfeltet. 

 

Smiiiiiiil Maren


15 kommentarer
    1. Tunfisk og banan!! Kunne jeg aldri tenkt på å blande, men hver sin smak. Tunfisk er ikke min favoritt, men funker sammen med egg, løk, og litt kesam og majones. Men med banan??? Hjelpes, sier jeg bare- da trur jeg nesten tunfiskpizzaen er bedre.

    2. Jeg synes tunfisk og banan er veldig godt sammen! Spesielt med litt pepper på toppen 😉 Ser du har tatt med cashewnøtter som fettkilde- jeg vil anbefale deg å prøve avokado i blandingen, det synes jeg gjør blandingen enda bedre. Men det forutsetter at avokadoen er ordentlig moden ;-P
      Ha en fin dag, Maren! Snart sommerferie nå 😉

    3. Ja har prøvd det, overraskende godt:) kombinasjonen av salt og søtt er jo bare magisk ! Så det første gang på fitnessnora sin blogg, tenkte med en gang “ÆSJ hva i alle dager..”, samme reaksjon har jeg fådd fra venner som har hørt meg fortelle denne komboen. Men det er faktisk godt 😀

    4. Hahaha, ja! det er en vanlig blanding her i huset! og det er vilt godt med druer på også, og havsalt haha! utrolig sært, men godt 😀

    5. Hva skal du gjøre med blandingen av banan og tunfisk? Steke den eller bare spise den kald med innblandede nøtter?

    6. Ronja: Fått endel negative kommentarer når jeg legger ut handleposen, men jeg sa jo jeg skulle gjøre det til en fast greie, så hvis du ønsker det deler jeg den gjerne :):)

    7. Yeeey <3 Åh, fikk Portugalsavn når jeg leste denne posten, hehe. Vi skal teste Kristiansand-crossfit når jeg kommer på besøk 😀

    8. Vil også gjerne ha innlegg om “ukens handlepose” 🙂 De som ikke vil lese kan jo bare la vær – tror vi er mange som synes det er gøy å se ukens handel da kan vi jo også plukke opp noen ideer på matfronten.. Ja til fast ukens handel innlegg 😀

    9. Hei!
      BLACCSHOP.COM er en ny og trendy nettbutikk med stort utvalg av klær, tilbehør og interør. Dette er en nettbutikk for alle! Følg oss også på instagram; @BLACCSHOP for konkurranser, nyheter og annet morro!
      Ha en fantastisk dag,
      TEAM BLACCSHOP

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg