Shoot med ShapeUp

God søndagsmorgen. Nå har de fleste av jentene reist fra Portugal, det føles litt tomt uten alle de sprudlende solstrålene av noen jenter. Heldigvis er det et par igjen som ikke reiser før i morgen, i tilegg så er jo alle staff folka her. Pia, Cecilie og meg ligger her i hver vår seng, drikker kaffe og skravler om uken. For en uke det har vært. Jeg gleder meg til å skrive et recap innlegg med oppsummering av uken til dere. Jeg vet jeg har noen økter å dele med dere også, jeg vil bare få sortert litt bilder først så dere får et visuelt inntrykk av øktene også. 

I går gjorde jeg noe veldig gøy, jeg hadde nemlig en liten shoot til en sak som skal i ShapeUp. Jeg digget stylingen og settingen, og krysser fingrene for at resultatet ble bra. det var hvertfall utrolig gøy! Flinke Cecilie la makeup på meg, og lagde en sporty flette-hestehale. Den skal jeg bruke så mye mer, for en fresh måte å få bort håret på trening, og samtidig se litt fresh ut. Vi gikk for Run & Relax tights, og reebok sportstopp – begge finner dere hos 3t-shop. 



Nå skal vi snart dra oss opp av sengen, spise en lang og god frokost før vi skal ut på en liten morgentur. Dagen i dag skal bare nytes, og brukes til å slappe av. Det har vært en uke med full trøkk, så nå er det litt godt å senke skuldrene og ta innover oss hvor kul denne uken har vært. I morgen tidlig er det hjem til Norge, og tirsdagsmorgen er jeg tilbake til hverdagen med full praksis i hjemmesykepleien. Det blir litt av en kontrast til dette livet her nede. Heldigvis er jeg veldig glad i hverdagen min, og kjenner at det faktisk skal bli litt fint å komme tilbake til hverdagsrutinene mine. 

Har dere hatt en fin helg? 

 

Smiiiiiil Maren


3 kommentarer
    1. Hørtes ikke feil ut med en avslappende dag i solfylte Portugal:) Min helg har jeg brukt til trening og omøblering:) i dag blir det en god tur med hunden og avslapping resten av dagen:)
      Kos deg masse i dag da:)

    2. Hei!
      BLACCSHOP.COM er en ny og trendy nettbutikk med stort utvalg av klær, tilbehør og interør. Dette er en nettbutikk for alle! Følg oss også på instagram; @BLACCSHOP for konkurranser, nyheter og annet morro!
      Ha en fantastisk dag,
      TEAM BLACCSHOP

    3. I dag er været fint på Sørlandet – så dagen har vært brukt til tur i skogen. Gøy å lese innleggene fra uka – nyt siste velfortjent avslappende dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg