Bootcamp breakfast

God morgen hjerter. Har dere det bra? Jeg går helt i surr i dagene her nede i Portugal, alt føles jo som en evigvarende helg. Jeg har nå klart å finne ut at det er lørdag, så da vil jeg gjerne høre hvodan dere har det denne lørdagen. Hva er planene deres for helgen? Jeg synes det er super gøy å oppdatere dere fra min reise, men jeg liker ikke når det blir en-veis-kommunikasjon hvor jeg babbler i vei, og ikke hører så mye fra dere om hvordan dere har det og hva dere gjør. Så vær så snill å fortell meg hvordan du har det i dag, og hva dine planer er for helgen. 

Her i Ericeira har solen akkurat stått opp, klokken er 07.30 og vi er straks i gang med frokosten. Jeg tenkte jeg skulle vise dere litt av hvordan frokosten vår ser ut her nede på Lapoint campen, da jeg vet at dette med mat er et viktig tema for treningsgladejenter. Jeg tenker at det kan jo derfor være fint å vite hva som tilbys av mat på en slik bootcamp. Frokosten er variert og utrolig god. Det er ferskt brød, og ferske rundstykker hver dag, pålegg som ost, og skinke, oppkuttede tomater, agurk og salat. Det er nykokte egg hver morgen, og flere ulike typer juice, melk og soyamelk for dem som ønsker det. Det er selvfølgelig også masse kaffe og te. Det beste av alt synes jeg er frukten. Hver morgen får vi frisk opputtet frukt, og da snakker jeg ikke bare epler og pærer. Her er det ananas, melon, kiwi, banan, epler og appelsin. Det er også havregryn, musli, flere ulike typer nøtter, cornflakes, og sjokkopopps. (haha – viktig med påfyll til spreke jenter).  Som dere skjønner tilbys det sunn, næringsrik, fristende og delikat frokost hver morgen – for dem som vil. 


Det er klart man skal ha et alternativ til alle, og ønsker man å kose seg litt ekstra så er det klart at vi er helt med på rundstykker med sjokoladepålegg, smør og peanøttsmør også. Mmmmm. Vi er jo tross alt litt på ferie! 

Disse bildene er tatt i løpet av uken jeg har vært her. I skrivende stund sitter jeg nemlig i sengen, og gleder meg til å løpe bort til frokosten. I dag står det mye spennende på programmet og jeg gleder meg til å starte dagen. Jentene skal gjennom en super heftig bootcamp i form av en slags hinderløype. Et helt drøyt kult opplegg som jeg virkelig gleder meg til. Senere på dagen blir det en HIT økt med Pia og meg. Vi har lagt opp en økt de sent vil glemme – den er grisetung, men også en helt utrolig gøy. Vi fokuserer mye på treningsglede, og mestringsfølelse, da dette i mine øyne er to helt avgjørende komponenter for en vellykket gruppeøkt. Vi nærmer oss slutten, og i morgen er det mange som reiser hjem. Dagen i dag er derfor fullspekket med masse spenstig aktivitet, morsomheter og ikke minst mye kos. Vi avslutter dagen med Tapas nede på stranda som en fin avslutning på uken. 

Nå rumler magen etter frokost og et par kopper kaffe. Nyt lørdagen, og helgen dere. Jeg gleder meg til en liten oppdatering fra dere hjemmefra om hvordan dere har det, og hva dere skal i helgen. 

 

Smiiiiiiil Maren


15 kommentarer
    1. Hei, i dag skal jeg på piknik i frognerparken etterfulgt av bakkeintervaller, puh.. Og i morgen skal jeg på søndagstur ;)) kos deg!

    2. Ååh, jeg vil så være der, ser helt fantastisk ut 🙂 I dag har jeg egentlig ingen planer, litt rastløs, men sola skinner jo så er mange muligheter! Ha en nydelig dag!!

    3. Jeg skal en liten tur i skauen – 1 times gåtur og deretter blir det litt lørdagsshopping og i kveld taco med venner . Standard lørdag, litt ” kjedelig”, men veldig deilig egentlig

    4. Nyt, du er kjempeheldig som får dra på en så fantastisk tur! 😀 Jeg skal trene et sirkeltime på utegymmet, og lese til eksamen som jeg har på mandag og tirsdag.

    5. I helgen skal jeg være hjemme hos familien og hjelpe til med å bygge hus og ta meg en treningsøkt ute, så deilig 😃😃

    6. hei! Ser fint ut#misunnelig. Lurer på korleis hinderløypa og HIT-økta vart gjennomført😎. Treng ny inspirasjon💪

    7. Så koselig det ser ut 😊 etter nesten ni måneder som student i utlandet er jeg hjemme på norsk jord igjen. Denne helgen brukes på å ta igjen tapt tid med mine småsøsken, da jeg er sjåfør lillesøster som er russ på landstreffet hele helgen. I kveld kommer også lillebror på besøk, og etter å ikke ha sett han siden 2. Januar så gleder jeg meg masse til å se han 😊

    8. Jeg elsker buffer med masse oppkuttet frukt og grønt.
      I skrivende stund har jeg matpause på jobb, og har jobb fram til kl 15(10). Så blir det mathandling og hjem til mat, avslapping og seriemaraton i kveld. I morgen blir det avslapping, planlegging av neste ukes trening og en gåtur med lydbok på øret.

    9. For øyeblikket er jeg på jobb, men når jeg er ferdig
      her skal jeg i bursdag til ei venninne:) I morgen blir
      det forhåpentligvis ei intervalløkt på idrettsbanen!
      Lurer forresten på om det blir arrangert flere turer
      i år? Evt når? 😀

    10. Mmm! Ser ut som en veldig god frokost 😀
      Her startet dagen også med en god frokost laget av samboeren min, etterfulgt av en vandretur i byen (Trondheim) og en tur innom Starbucks for en kaffe. Nå sitter jeg og venter på at sjokoladekaken samboeren min lager til meg snart blir ferdig 🙂 Etterpå bærer d ut til en fortsatt hemmelig destinasjon. Jeg har bursdag sjø! Så han overrasker meg 😀 Og da er kake og slikt lov, så blir d heller tilbake til sunt kosthold og trening imorgen 😉
      Ha et fortsatt fint opphold da Maren!

    11. Går ikke du sykepleien? Hvordan får du fri for å dra på ferie når man er i praksis og går skole? 🙂

    12. Ser så fantastisk ut!
      I dag har jeg vært på jobb, og bare kost meg på kvelden:)
      Tenker du gleder deg litt til å komme hjem?
      Stor klem fra Kristiansand

    13. Min lørdag bestod av lesing til eksamen. Fullt kjør mot eksamenene nå. Kos deg i Portugal 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg