Lunsj på stranda

 

Hvis du noen gang besøker Portugal, og Ericeira så må du unne deg en lunsj på stranda på det idylliske spisesedet Limpicos. Det ligger bokstavelig talt på stranden, med en utsikt som er rimelig ok å hvile øynene på, de mektige bølgene er så flotte å se på, og viktigst av alt – maten var utrolig god. Vi spiste en lett lunsj her i går, bestående av kylling&pasta salat, og quesedilla med tre freshe ferskpressede juicer. Så ikke de gode ut? Den lilla er, tro det eller ei en detox juice med rødbetter som hovedingrediens, den orange er en sitrus variant og den hvite bestod av bland annet kokos, og lime. Så friskt og godt i sola.  

Slik ser stedet ut når man kommer gående. Her nede surfes det på den ene siden, hvor bølgene kan bli ganske så mektige, og på den andre siden er det standing paddle board som gjelder. Jeg gleder meg til å prøve begge deler! De andre jentene skal surfe i dag, men i og med at jeg er her jobbrelatert så må man noen ganger prioritere litt tid til jobbing også. Pia og meg har også en killer HIT (high intensity training) å forberede til jentene i ettermiddag. Denne timen skal det bli fart i , det skal jeg garantere. Det blir derfor ingen surf på meg i dag, men muligheten byr seg heldigvis igjen om et par dager. Hurra!!

Det er mye kule aktiviteter man kan gjøre her nede. I går kom det en paraglider dalende ned rett forann oss der vi satt å spiste lunsj. Artig!

Jeg tenkte å høre med dere lesere, om dere vil at jeg skal dele noen av de øktene vi kjører her nede med dere på bloggen? Det kan jo være spennende å se hva vi gjør, og ikke minst bruke det som inspirasjon til treningen hjemme? 

 

Smiiiiil Maren


13 kommentarer
    1. Ja det hadde vært koselig!:) Er veldig interessert i å se hva dere driver med på treningene og kanskje hvor hardt og hvor lenge hver trening varer?:) Også dette med mat og slikt, om det er slikt at det kun er sunn mat de serverer og dere spiser og hva det går i mest:) Foressten hvor lenge skulle du være i Portugal?

    2. Heisann!
      Kjempe morsomt om du vil dele øktene. Er veldig nyskjerrig på selve opplegget! Kos deg masse på tur! 🙂

    3. JA! Del øktene, det hadde vært superfantastisk! Jeg skulle dra på turen, men pga. kronisk beinhinnebetennelse som har vært så alvorlig den siste tiden at det gjør vondt bare å gå, måtte jeg droppe det 🙁 og det har vært et veldig stort nederlag… når jeg endelig var på god vei med trening og sånn, så ødelegger den alt.. driver med styrketrening, men savner mer inspirasjon og motivasjon.. løping har liksom alltid vært meg 🙂

    4. Del gjerne – det er motiverende.
      Håper dere får tid til hygge også og ikke bare jobb
      Virker som er flott sted med fine omgivelser

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg