God morgen fra Portugal

God morgen dere. Her har dagen akkurat startet i portugal, med en god frokost og en herlig morgentur. Jeg tok med meg min nye Garmin forerunner 620 ut på eventyr, og se alle de vakre stedene vi oppdaget. Ericeira er et vakkert sted, med mektige bølger, bratte fjellsider og frodig natur. Stedet er mest kjent for de fantastiske surfe mulighetene her, og når der ser disse bildene så forstår dere hvorfor. 

Pulsklokken er sponset






Dere ser hvorfor dette er et surfeparadis ikke sant? Se de herlige bølgene. I morgen er det min tur til å ut der å teste meg på surfebrettet. Jeg kjenner at jeg både gruer og gleder meg. Har noen av dere prøvd å surfe før? 

Nå skal vi straks si gang med en styrkeøkt her. back to Basic kaller vi den, og den ledes av Pia og meg. Jentene skal få kjørt seg på diverse baseløft. Oppdateringer på dagens økt kommer senere. Ha en super dag dere. 

 

Smiiiil Maren

 

11 kommentarer
    1. Å du må kose deg utrolig masse 🙂 så utrolig fint ut der. Aldri vært i Portugal før men veldig lyst til å få til en tur. Blir iallefall fristet av disse bildene 🙂

    2. Det så riktig deilig ut å starte dagen med en morgentur langs stranden! Kjenner jeg gleder meg veldig til eksamensperioden er over og selv kan vandre i vannkanten 🙂
      Nyt solen og varmen 🙂

    3. Kunne du ha lagd et oppsett på bloggen din hvor man lett kan finne f.eks øvelser, oppskrifter, etc? 🙂
      Du har en suuper blogg! 😀

    4. Ser så herlig ut!
      Jeg hadde dessverre ikke muligheten til å dra nå, men jeg håper at du er med på andre turer 🙂

    5. Så morsomt å se bilder fra Ericeira, der var jeg nemlig på ferie i fjor! Ser ut til at dere har funnet noen av de herlige løpestiene allerede, du kan jo praktisk talt løpe uendelig lenge langs den kysten. Har hatt noen av mitt livs fineste joggeturer langs de strendene! Kos dere masse, gleder meg til å lese mer om oppholdet:)

    6. Hei Maren! Håper du koser deg masse!
      Lurer på om du kunne lage ett innlegg i fremtiden om hvilken rekkefølge man bør trene kondisjon og styrke. Når jeg Googler ser jeg at det er forskjellige svar, men at de fleste eksperter mener styrke først og så kondisjonstrening hvis man absolutt vil kombinere begge deler. Du har skrevet tidligere at du løper mye så hadde vært interessant å høre hva du mener.

    7. Hei
      Først vil jeg bare si at du har en kjempe fin blogg 🙂 Jeg ser du bruker en Garmin pulsklokke. Hvordan er den? Er den brukervennlig? Kanskje du kunne har laget et bloginnlegg om funksjonene etc.. Kos deg videre i Portugal 🙂

    8. Anna: Takk for tips til innlegg, et raskt svar her og nå er at du skal legge det du ønsker å fokusere på først. Altså ønsker du å bli en bedre løper og har det som mål så legger du det først og styrketrening relatert til løping etterpå, evetuelt på en annen dag. Ønsker du å ha hovedfokus på styrketrening så legger du det først. Hvis du absolutt skal ha begge i samme økt, og ikke har noe konkret fokus på ville jeg trent styrke først, fordi det er viktig for teknikken at du er skjerpet og “på”, og ikke utslitt og ufokusert etter kondisjonstreningen. Så ville jeg kjørt kondis etterpå. 🙂

    9. Silje: Ja det er helt fantastisk 🙂 har ikke blitt så mye løping på meg faktisk, men håper å få inn en liten økt til før hjemreise 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg