Lørdagstrening & Jakkesalg

God lørdagsmorgen. I dag stod jeg opp litt ekstra tidlig og er straks klar for en treningsøkt med en venninne. Det er super deilig vær her nede i sør, men nå på formiddagen er det fremdeles litt kjølig. Da passer det perfekt å bruke min nye jakke fra Helly Hansen. Den er perfekt nå på våren, den varmer, men er samtidig utrolig lett og god. Jeg elsker den lilla freshe fargen. Treningsbagen fra samme merke fallt jeg for med en gang jeg så den hos 3t-shop. Jeg er så svak for pasteller, og kombinasjonen av lyseblå, rosa og hvitt gikk rett hjem hos meg.

Sponset jakke & bag


Akkurat nå er det 30% rabatt på absolutt ALLE jakker hos 3t-shop. Jeg anbefaler dere å ta en titt, slike jakker er perfekte nå på våren, og er helt supre til og fra trening. Alle løpejakkene er også på tilbud, og der er det så mange nydelige varianter å velge mellom. I dag har vi en egenvektsøkt på planen, og jeg har planlagt masse gøye øvelser. Jeg deler selvfølgelig økten med dere senere i dag. Etter trening blir det en liten runde i sentrum, og en tur på cafe. 

Hva er deres planer for lørdagen? 

 

Smiiiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Her ligget jeg å drar meg i sengen ennå.. Haha men kjenner sulten kommer snikend e nå så da er det opp og lage seg deilig frokost 🙂 senere i dag skal jeg på kafe med noen venninner også noen timer jobb etter det! Finfin dag 🙂
      God helg <3

    2. Hei! Vi skal ha mattetentamen til mandag, og vi får lov til å ha med godteri og slike ting, men jeg har lyst til å kjøre sunn denne gangen, fordi jeg ikke har så veldig lyst til å stappe i meg sjokolade! Det ender jo bare til kjedespising ikke sant?;) så da lurte jeg på om du har noen sunne tips til hva jeg kan ta med? 😃 fin blogg forresten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg