Hipp Hipp Hurra!

Mandag, fri, sol og BURSDAG! Jeg hadde nesten glemt hvor stas det er med bursdag. Jeg våknet opp til flere koselige meldinger på telefonen, facebook, mail og snap. Jeg blir så utrolig glad, og synes det er så fantastisk koselig at folk tar seg tid til sende en hilsen. Jeg har gått rundt med et smil om munnen helt siden jeg våknet. 

I dag har jeg altså fri fra jobb, og skal bare kose meg. Jeg har akkurat spist muffins fra gårsdagens selskap til frokost, det må være lov når man har bursdag? Nå skal jeg nyte en kopp kaffe, litt ordentlig frokost, og God morgen Norge. Resten av dagen blir bare kos og hygge. Cafe med en veninne, trening med en annen venninne, og koselig bursdagsmiddag i kveld. 

Ha en herlig mandag, og en finfin ukestart dere. Titt gjerne innom senere igjen, jeg har nemlig litt nytt å dele med dere på treningsfronten. 

 

Smiiiiil Maren


34 kommentarer

Siste innlegg