Unner du deg aldri noe godt?

Jeg får ofte spørsmål om jeg aldri unner meg noe godt. Jeg synes jo selv at jeg unner meg noe godt hver eneste dag til hvert eneste måltid. Jeg tenker nok at spørsmålet var mer rettet mot usunne matvarer, og da skal jeg fortelle dere at selvfølgelig unner jeg meg usunne godsaker innimellom. Jeg spiser sunt i ukedagene, men i helgen liker jeg å kose meg litt ekstra. 

Jeg har kjøkkenskapet som nærmeste nabo, og det er ganske så fint i helgen. I går dro jeg innom å kjøpte meg med verdens beste kanelbolle. Når jeg kom hjem til leiligheten varmet jeg den bitte litt i mikroen, og kunne da kose meg med en varm, helt fersk og ubeskrivelig god kanelbolle. Helg og ferske bakevarer altså, for en lykke!

I dag skal jeg bare gjøre hyggelige ting, og slappe av. Det har blitt veldig viktig for meg å bruke helgene til å hente meg inn igjen etter en lang uke, og lade opp til en ny. Helgene er nærmest hellig for meg, og koser meg så med de to fridagene. Nå er det faktisk bare en jobbuke til så er det påskeferie, og da skal jeg endelig komme meg opp på hytta. Gjett om jeg gleder meg. Jeg har måtte avlyse to helger til fjellet grunnet jobb og diverse, så nå gleder jeg meg helt villt til å komme meg opp. Påske er fjellet for meg, men jeg kjenner jo et lite snev av misunnelse for dem som skal utenlands til sol og varme også. 

Hva er deres planer for påskeferien? 

 

Smiiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Så utrolig fine bilder og den kanelbollen ser helt himmelsk ut! 😀 Litt morsomt det at folk kaller usunne matvarer for noe godt, alt man spiser er jo godt for ellers ville man vel ikke spiste det, hahah. 🙂
      Ha en superfin lørdag og kos deg masse 😀

    2. I påsken skal jeg hjem til vakre Sandefjord! Det blir fantastisk godt å se igjen familie, venner og ikke minst hesten min! Gleder meg 😀

    3. Helt enig med at påskeferie er fjellet! Foreldrene mine har vært mange netter på hytta, men jeg har måttet jobbe hver gang de har vært der mens knallværet viser seg. Nå gleder jeg meg til å sette kursen mot hytta rett etter at jeg har jobbet ferdig palmehelga. Gjett om jeg gleder meg til hyttekos med familien 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg