Yoghurtnøtter, joggebukse og ny serie

Slik ser min ettermiddag ut i dag. Myke joggebukser, varme pledd, nye magasiner og en søt liten skål med yoghur & sjokko nøtter. Jeg har også funnet frem siste sessong av White Collar, og siste sessong av Suits som jeg skal kose meg med resten av dagen. Jeg er rett og slett helt utrolig trøtt i dag, og det eneste som fristet var et varmt pledd og myke joggeklær. Så da det ble det slik! 

Kjenner jeg meg selv rett så ryker det garantert en hel sessong i dag, og det betyr at jeg snart trenger en ny serie å følge med på. Jeg står mellom House Of Cards, Breaking bad og Sons of Anarchy. Er det noen av dere som har sett dem, hvilken av disse tre anbefaler dere? 

 

Smiiiiil Maren

 

39 kommentarer
    1. Braking Bad! No doubt 🙂 I utgangspunktet ikke min type serie, men denne er rett og slett for bra til å ikke likes! Den er helt genial ^^

    2. Høres ut som en koselig ettermiddag! Jeg har ikke sett noen av de tre seriene du nevner der, men har hørt mye positivt om SOA.
      Ta gjerne turen innom bloggen min hvis du vil.

    3. Breaking bad! Sons of anarchy er også bra, house of cards har jeg ikke sett. Men anbefaler breaking bad ovenfor sons of anarchy hvis du skal velge en 🙂

    4. Anbefaler absolutt Sons Of Anarchy!
      hvis du liker småkleine humorserier er også New Girl perfekt lett underholdning

    5. Jeg har akkurat begynt å se på Suits, digger den!
      Av de seriene du nevner har jeg bare sett Breaking Bad, men den er dertil veldig bra! Jeg synes dog den blir litt tung, så orker ikke mer enn en episode av gangen 😉

    6. House of Cards! Tror det er noe av det beste jeg har sett på TV noen gang, særlig sesong 1 og 2 🙂
      Når det gjelder OITNB sesong 2 var jeg i starten helt enig med deg. Så første episode, men virket ikke like bra som første sesong – men så kom jeg meg noen episoder ut i sesongen, og det er SÅ verdt det! Syns i ettertid sesong 2 var enda bedre enn 1 😀

    7. Ingen av dem! Gjesp!
      Modern Family er alltid kos, men min stående favoritt uten tvil er Walking Dead, og den passer for ALLE!

    8. House of cards!!! De tre første episodene er litt langdrøye, men så blir det FRYKTELIG spennende! Du kommer til å få et hat/elsk forhold til hovedpersonen, og man blir bare sittende å måpe:er det virkelig mulig?? Den er råbra! Særlig sesong 2!!

    9. Sons of anarchy! Med lekre Charlie Hunnam! Absolutt en av mine favoritt serier. Breaking bad er også bra, og House of cards. Så du har iallfall 3 gode serier å glede deg til 😄

    10. Det som er så deilig med å lese din blogg er at du tillater deg selv å slappe av, hvis kroppen ikke vil samarbeide på trening, eller at du rett og slett er trøtt en dag, så er det greit. Da er det helt ok med pledd, kosebukse og youhurtnøtter. Det beundrer jeg!! Man kan ikke være på topp 24/7. Tusen takk for at du deler disse dagene også!!

    11. Vet det ikke er av de tre alternativene, men likevel – du må se orphan black! Så to sesonger på en uke, i eksamenstiden, for å si det slik!

    12. Breaking bad! Tror jeg vil se den på nytt^^ hoppet inn midt i serien da samboeren min så, så jeg må nok se fra begynnelsen! Du MÅ på et eller annet tidspunkt se den;kr

    13. Har sett alle 3 seriene og de alle er veldig bra!! Men kanskje SOA er hakke bedre en alle de 😉 hvor har du sett siste sesong av suits?? 🙂

    14. Først og fremst, sesong skrives med én s – ikke to! 😉 Haha beklager, måtte bare påpeke det. Men jeg vil absolutt anbefale Breaking Bad!

    15. Anbefaler rett og slett alle! Er for tiden heelt hektet på House of Cards, utrolig dyktige skuespillere! Og Breaking Bad er en av de få seriene som slutter like bra som den begynte.

    16. Breaking bad er veldig bra, men absolutt Sons Anarchy også. Tror uansett jeg ville valgt Breaking Bad 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg