Endelig fredag

Det er en ganske fornøyd frøken som sitter her i sofaen. Det er fredag, og har ingen andre planer enn å bare kose meg hele helgen. Det er i tilegg meldt strålende vær her i Kristiansand, og det gjør meg så glad. Leiligheten trenger en skikkelig vårrengjøring, og jeg har flere venninner jeg ikke har sett på alt for lenge. Jeg har også planer om flere gode turer i skogen, og litt prosedyre lesing for å forberede meg til en ny uke i praksis. 

Tights fra Reebok & Genser fra Helly Hansen – Begge fra 3tshop.no

Jeg håper også å få inn et par solide, tunge styrkeøkter. Denne uken har jeg vært masse ute i skogen, og lekt apekatt på takterassen – men de tunge, harde styrkeøktene har totalt utgått. Heldigvis har jeg en avtale med den ene PTkunden min på søndag. Vi trener ofte sammen i helgene, og de øktene blir alltid bra! Jeg har mistet litt strukturen på styrkeøktene mine for tiden, og ser at jeg må prøve å skjerpe meg litt i uken som kommer. 

Har dere noen spennende planer for helgen? 

 

Smiiiil Maren


5 kommentarer
    1. Har planer om en kardiohelg. er blitt altfor glad i styrketrening at kardiotreningen har blitt lagt helt til siden. Så her blir det ut på tur,joggetur og kanskje en tur i svømmehallen. nyt fredagen og sol. Her i Stavanger er det også strålende vær. NB! Prøvde forresten Maren-skåla til kvelds igår.. supergod.

    2. Helgen min vil gå til skolearbeid ute i den herlige solen! Hadde en herlig gå tur ute i dag med en vennine, håper virkelig dette været vil vare!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg