Inspo with a treat

Endelig har jeg fått påfyll av mine favoritt sjokoladebarer, og nå momser jeg questbarer til den store gullmedalje. I dag har jeg brukt litt tid til å lete frem inspirasjon til å innrede det som mangler i leiligheten min. Det er ikke så mye som mangler, men jeg føler at jeg trenger litt mer bilder på veggene og slike ting som “luner” litt, og gjør leiligheten litt mer personlig. 

Questbarene er sponset

Leiligheten min er veldig lys, og det er høyt under taket her, det er mye luft og store rom, det gjør at jeg synes det kan være litt utfordrende å være kreativ i løsningene her inne. Da er det fint at det er inspirsjon å finne. I dag har jeg kost meg med Bo bedre, diverse interiør blogger og interiør instagramprofiler. Jeg er absolutt åpen for mer inspirasjon, så del gjerne dersom du selv skriver, eller følger noen inspirerende interiørsider. 

I dag har jeg hatt en helt spesiell dag, som jeg skal fortelle dere mer om i morgen. Jeg har rett og slett fått føle meg litt som en prinsesse for en dag. Nå er det fredagskos i heimen, med god mat, tente lys, smågodt og den faste fredagsunderholdningen på tv. Fredager altså, beste som finnes! Her går det i Nytt på Nytt, Mitt danse crew, og senkveld. Hurra for Get og opptaksmuligheter. 

Hva gjør dere i kveld ? 

 

Smiiiil Maren

 

6 kommentarer
    1. Mia Elise: Du jeg bruker faktisk ingen apper, så det blir litt vanskelig 🙂 men jeg kan selvfølgelig prøve å lete frem noe på nettet. Men det er nok bare et enkelt Google søk så finner du garantert en fin oversikt over de mest populære 🙂

    2. Titt gjerne innom min lille blogg, der kommer det til å komme mye interiørinspo i løpet av våren:-)
      Happy Valentines day!
      Klemmer, Janniche

    3. Kan du ikke vise oss deler av leiligheten din, er sikker på at den er til inspirasjon for mange andre! 😀 Selv er bor jeg på en stusselig kaserne på en militærleir og gleder meg veldig til å innrede min egen leilighet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg