Enkel frokost & en stor takk

God morgen. Jeg våknet med en spent følelse. Det siste jeg gjorde før jeg sovnet i går var å oppdatere bloggen med reportasjen og treningsfilmen fra NRK. Jeg var så spent på hva dere ville synes, jeg har jo nesten ikke hatt videoer her på bloggen, og de fleste av dere har ikke sett meg i virkeligheten eller hørt meg snakke. Jeg var derfor så spent på hvilke tilbakemldinger som ville komme. Jeg åpnet kommentarfeltet med en liten klump i magen. Den klumpen forsvant på et blunk, for kommentarfeltet og mailboksen min var full av nydelige ord og positive kommentarer. Herligfred for en gjeng dere er! Jeg føler meg så heldig som har den lesergruppen jeg har. Jeg opplever nesten utelukkende positive, støttende og fine ord fra dere – hver eneste dag. Tusen tusen takk! 

I dag har jeg litt interiørshopping og diverse på planen, og jeg ønsker å være litt tidlig ute da jeg skal avgårde å klatre og innom familien en tur, før jeg skal ha gjester i kveld. Jeg valgte derfor å droppe den ellers rolige, lange lørdagsfrokosten, som ofte består av egg, og litt ekstra god mat, som jeg bruker tid på å lage, til fordel for et par kjappe knekkebrød, litt frukt, og et stort glass med appelsin juice. Det er enkelt, men likevel godt. På knekkebrøene har jeg kalkun skinke, og lett norvergia ost. Det er fire skinkeskiver pr knekkebrød, dette fordi jeg ønsker å få opp proteininnholdet i frokosten min, det holder meg mett lenger. Knekkebrødene er av typen Wasa Sport+. Jeg skulle gjerne skrytt på meg at juicen er selvpresset av ferske appelsiner, men det er helt vanlig Sunniva juice fra butikken. Mmmm

Nå skal jeg hoppe i dusjen, og komme meg avgårde her. Jeg har kjøpt meg en ny stropp til kamera, og planen er å prøve å få med meg kamera opp i klatreveggen i dag , slik at jeg kan ta noen spenstige bilder. Vi får se hvordan det går. Tidligere har jeg hatt mer enn nok med å passe på meg selv oppe i veggen der, men nå har jeg jo vært på to kurs, og klatret en god del, så kanskje jeg er tøff nok til å få det til i dag. 

Hva er deres planer for dagen? 

 

Smiiiil Maren

7 kommentarer
    1. Hei. Har ikke lest bloggen din lenge, men har virkelig blitt fan. Du motiverer og inspirerer til det sunne og til trening, samtidig som du viser at du er virkelig og ærlig. Veldig inspirerende, et forbilde. Mine planer for dagen er litt cardio på ellipse maskinen og deretter overkropp styrke. Så må jeg fikse morsdag gave og innflyttingagave til en venninne. Vurderer også å dra å se på niesen min spille håndball cup!! Ja en god lørdag. Hilsen Anja

    2. Hvis alle forbilder i sosiale medier hadde vært lik deg, tror jeg at veldig mange mennesker hadde fått det bedre:)

    3. Så reportasjen med NRK nå, og herlighet så flott du er!!
      De tingene du snakket om er grunnen til at jeg leser bloggen din. Idag er du motivasjonen før dagens økt! Har sagt det før og sier det igjen, takk for at du deler 😀
      Ha en strålende lørdag 🙂

    4. WOW! Så gøy å se deg “live”! Du er så sprek og motiverende – og vanvittig vakker. Du har virkelig “the package”! Og kristiansand-dialekten er jo til å smelte av :D”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg