Lørdagsmorgen

God morgen dere. Her er det en rolig lørdagsmorgen med ski på tv, kaffe i koppen og litt jobb på dagsplanen. Jeg sier jobb, men for meg føles det egentlig ikke som jobb å sitte å dille med bloggen. Jeg synes det er så gøy. Jeg har en mailboks jeg må gjennom før jeg kan gå ut å nyte lørdagen, og det er ikke fullt så gøy. Den er nemlig lang som et vondt år. Det hjelper godt å sitte å jobbe i koselige omgivelser, og det gjør jeg virkelig nå. Leilighetenen er vasket, friske blomster på bordet, og nye magasiner er kjøpt inn. Det å kjøpe nye magasiner er en liten luksus ting jeg ofte unner meg i helgene. Favoritten er ShapeUp, men det abonnerer jeg på, så det kommer rett hjem postkassen min. Ellers leser jeg DetNye, Kamille (og spesielt Kamille Puls), Stella, Costume, og KK. Hvilke leser dere? Noen å anbefale? 

Min fine lille Iphone som dere serpå bildet har vært min følgesvenn lenge, men nå er det på tide med en liten oppgrdering. I dag skal jeg endelig hente mine deilige nye rose gold Iphone 5s, og jeg kan nesten ikke vente. Jeg gleder meg sånn. Grunnen til at jeg velger 5s og ikke den nye Iphone6 er litt spesiell. Treningsnerden som jeg er, så kan jeg ikke ha så stor telefon, for da klarer jeg ikke å jogge mens jeg svarer mail, leser nettaviser, svarer kommentarer fra dere osv. *ler*. Ja det er sant, jeg jogger, jobber, leser nyheter, blogger og andre sosiale medier – mens jeg løper. Jeg er derfor avhengig av å ha den størrelsen jeg har blitt vant til, og Iphone6 blir da for stor. Sært? Ja så absolutt, men sånn er det altså! 

Ellers venter en spenstig fysisk utfordring i ettermiddag. Jeg grugleder meg, og av frykt for at jeg ikke klarer det, så venter jeg med å fortelle dere om det før jeg har prøvd å gjennomføre. Kamera er med, og jeg sater på å få noen legendariske blinkskudd fra denne utfordringen. 

Ha en deilig lørdag dere. Det blir mer fra denne kanten litt senere, så stikk gjerne innom igjen. 

 

Smiiiiil Maren


14 kommentarer
    1. Høres ut som en deilig start på dagen 🙂 Her er det også en rolig start med frokost og kaffe, før det blir en tur ut på ski etterpå.
      Har nylig bestilt abonnement av Shape Up og et kortere abonnement av I Form, for å prøve de en stund. Litt hyggelig å lese magasiner innimellom.
      Ha en fin dag 🙂

    2. Hei! Skal du selge den gamle iphonen din da! I såfall er jeg veldig interessert 🙂
      Ha en fin lørdag 🙂

    3. Alltid gøy (og skremmende..🙈) med utfordringer! Men dette klarer du, Maren! Du er en så fantastisk stor inspirasjon for meg😊 . Takket være deg har jeg byttet ut lørdags (og fredags og søndags…) godteriet med deilige fruktfat👍 jeg har faktisk bestemt meg for å kutte ut søtsaker frem til vinterferien. Mao ikke så veldig lenge, men jeg vil så gjerne lære mrg å sette mer pris på godteri og god mat. Det smaker så mye bedre når man ikke spiser det så ofte!
      Så, tusen takk Maren! Takk for at inspirerer og motiverer meg til å spise sunt og godt og trene bra💪😅 Stå på!!

    4. Nora: Det er vel og bra, men jeg spiser godteri og slike ting i helgene skjønne deg 🙂 Det er i uken jeg ønsker å formidle et budskap om at man gjerne kan velge sunnere alternativer. men jeg er absolutt positiv til lørsdagsgodt 😉 Det er viktig å finne en balanse, og ikke bli for ekstrem verken i den ene, eller den andre retningen 🙂

    5. Absolutt enig i at lørdagsgodt er tipptopp👍, men for meg har det ofte blitt til torsdag, fredag og søndagsgodt i tillegg 🙈 Jeg er helt for en god balanse, men målet er rett og slett bare bli kvitt litt den “avhengigheten” og sette mer pris på det på godteriet, haha👍 Synes det er fantastisk at du fronter en sunn, aktiv og ikke minst balansert livstil med fokus på at det er rom for litt av alt😊

    6. Nora: Så bra, da er vi enige 😉 Ha en super lørdagskveld, og tusen tusen takk for alle fine ord! Slike som deg gjør at jeg er så glad i denne bloggen, og motivasjonen for å vie enda mer tid til den øker når man får sånne tilbakemeldinger, så tusen takk <3

    7. Line: Jeg tror desverre ikke det er noen igjen av dem 🙁 Dette er jubileumsvasen, som kom i et begrenset antall. Den minste fikk jeg til jul, så den finnes kanskje. men i den medium varianten så var det usolgt noen uker før jul desverre.

    8. Jeg har også nettopp kjøpt 5s i stede for 6. Jeg syns rett og slett det er en hakket for stor telefon, trives godt med str på iPhone 5 som jeg har hatt til nå. Pluss den er vel dyr når man har en aktiv livsstil med trening, reising og turer på byen – da er det like greit å være fornøyd med den litt billigere og mindre 5s 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg