Yoga comeback

I dag er det endelig tid for Yoga igjen, og jeg gleder meg så utorlig mye. Timene med Nina startet opp allerede forrige uke, men med oppstart i praksis og mye på kalenderen fikk jeg altså ikke kommet meg i gang før i dag. Min gode venninne Sara og meg skal delta på Yoga timene sammen fremover, og jeg synes det er så herlig å ha en fast avtale med en venninne. Det blir litt enklere da. Nå begynner jeg snart å annse skjønne Nina som er min yogainstruktør som en venninne, men det er likevel ekstra gøy når jeg vet at jeg har en fast avtale med Sara. Her om dagen måtte jeg tjuvstarte litt hjemme i stuen, jeg har virkelig et intens Yogasavn. 

I kveld skal vi leke oss med både crow pose, bridge, head-stand, hand-stand og en hel haug av andre mer eller mindre grasiøse moves. Jeg har tøyd alt for lite i juleferien, og det virkelig skremmende hvor ferskvare slik er. Så nå er det bare å skjerpe seg å komme tilbake i gode yoga-rutiner. Det å bedrive yoga med en stiv og støl styrketreningskropp er ikke bare bare. Heldigvis så vet jeg at det vil bli bedre etterhvert, og forhåpentligvis er det kun den første uken, eller to som blir litt utfordrende ift fleksibiliteten. 

Jeg regner med det er flere av dere sprekinger som har en plan om å bevege seg litt i dag. Hva står på din treningsplan denne tirsdagen?

 

Smiiiiil Maren


6 kommentarer
    1. hei maren.
      har du et fast opplegg du følger når du driver med yoga hjemme? i såfall, er det noen øvelser du kan dele med oss, som vi kan gjøre hjemme? jeg er så latterlig stiv og prøver å gjøre yoga hjemme, og har hittil brukt youtube. men jeg finner liksom ikke den videoen/programmet som jeg virkelig liker.. kanskje du og nina kan kaget et “hjemme-yoga” program å dele med oss? 🙂 håper dagen din blir fin!

    2. Ble svømming kl 06.30 på meg ettersom jeg vrikket beina og falt en dag. Deilig trening svømming også 🙂

    3. Nå skal jeg straks bort gå bort på treningssenteret og ha en styrkeøkt på overkroppen. Etterpå blir det tur med hundene og i kveld skal jeg og kjæresten stå på skøyter! Sistnevnte er noen år siden sist jeg gjorde, så gleder meg til å se om jeg klarer å holde meg på bena 😉 Uansett gøy med litt alternative aktiviteter!
      Lykke til på yoga i dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg