Ny motivasjon

Affilates links

Jeg brukt morgenen til å prøve å finne en godkjent unnskyldning for å bestille hjem noen nye freshe treningsklær. Jeg har nå funnet ut at et helt nytt treningsår er en strålende grunn til å invistere i litt ny motivasjon i form av treningsklær. Jeg klikket litt rundt, og har funnet noen favoritter jeg vil dele med dere. Under bildene ligger det direkte linker til alle de ulike klærne. Jeg elsker farger på treningsklær, men jeg har også en god del svart i min treningsgarderobe. jeg liker godt å mikse både svart og sterke farger, derfor er mine favoirtten en god miks av begge deler. 

Lilla genser   // Rosa sportbh //  Lilla tskjorte //  shorts  //  Lilla sportbh  //  Rosa genser

Sportbh  //  løpejakke  //  shorts //  singlett //  stripete shorts //  stripete genser 

Tights  // sportsbh //  shorts  //  singlett 

Hele dette innlegget er Nike, og det er rett og slett av den enkle grunn at Nike er og forblir mitt favorittmerke uansett. Det finnes mange andre merker som har utrolig mye fint. Både Adidas, Under armour, Casall, 2xu, og Puma er merker jeg liker godt, men det er liksom noe spesiellt med Nike som gjør at de skiller seg ut for min del. 

Hva synes dere om klærne jeg har valgt ut? Disse klærne er veldig meg, men vi er jo alle ulike. Fortell meg gjerne hva du liker å trene i, både merke, farger, og materiale. Jeg elsker treningsklær, og det hadde vært super gøy å høre litt om deres favoritter. 

 

Smiiiiil Maren


23 kommentarer
    1. Åå, så mye fresht tøy 🙂 Nike er også mitt favorittmerke innen treningstøy. Føler det sitter finest på min kropp og jeg liker at det er enkelt og delikat!

    2. Nike er også mitt favorittmerke. Mye fint her 🙂
      Gleder meg til å klikke hjem noe nytt når jeg endelig klarer å trene med 60kg i knebøy. Bare 15kg igjen!

    3. Så mye fint! Nike slår ofte til med fine design, men 2xu og casall kompresjonstightsene er også super deilige 🙂 Men syns topper fra hm og cubus faktisk kan være litt freshe også 🙂
      Klem fra Maia

    4. Har mye fra Nike, Röhnisch og Kari Traa, og litt fra Better Bodies. Blander ofte svart med freshe farger. Har t-shirts og singletter i mange farger, liker at de litt freshe 🙂

    5. Det virker som om du er like glad i lilla som jeg er i rosa! Lenge leve farger. Nike pro- tightsene er de beste som finnes, en klar favoritt også hos meg. Den du viser her, med “print and peach” var kjempestilig! velfortjent slik du står på 🙂
      Godt nytt år

    6. Nike troner i toppen hos meg også, tett fulgt av den nye 2XU-tightsen og en Shock Absorber sports-BH! (Sistnevnte anbefales på det aller sterkeste!)
      Kombinerer gjerne sort shorts/ tights med spreke farger på overkroppen. Helst singletter eller t-skjorter med litt loose fit 🙂

    7. Lisa E: Ca 8 uker vanligvis, men nå følger jeg en plan noen andre har satt opp og får nytt program uke for uke. Slik at det blir en jevn progresjon. Hadde helt fri i julen og trente bare det jeg ville, når jeg ville. Starter opp igjen til uken 🙂 Skal prøve å være flink å poste øktene jevnlig da:)

    8. Navn: Yngvild fra Treningsglede.net setter opp et program for meg nå 🙂 Jeg skal fortelle mer om dette når jeg starter opp igjen. Har allerede skrevet om det i et tidligere innlegg. Sjekk gjerne ut bloggen hennes: treningsglede.net

    9. Linna: Åå digger det der, at du har satt et mål og skal premiere deg selv med nytt treningstøy når du når målet. Knall bra 😀 Kjør på, jeg heier på deg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg