Hennes aller første

Ååå som jeg har kost meg i dag. Jeg har tilbragt hele denne lørdagen sammen med verdens nydeligste lille skatt. I dag har vi nemlig feiret min lille niese sin aller første bursdag. Vi har faktisk hatt dobbel barnebursdag, både for Julie og fine lille Mio. Jente og guttebursdag sammen, det betyr både blå og rosa pynt. Min lørdag har altså inneholdt: hele familien samlet, pyntet hus, nydelig middag, pakker, og et kakebord som nesten ikke kan beskrives. Mmmm. La meg dele noen øyeblikk fra min lørdag med dere.

Fordelen med å ha en sunn livsstil til hverdags er at kaker, is, smågodt og andre godsaker smaker dobbelt så digg når man ikke spiser det hver dag. I dag har jeg virkelig kost meg. Jeg er så stolt av å være tante til ei så vakker og sjarmerende lita tulle. Gratulerer med din aller første bursdag, skjønneste Julie min. 

Hva har dere gjort denne lørdagen? 

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer
    1. For en herlig og aldeles nydelig jente! Seriøst, jeg ble sjarmert i senk:D
      Du er heldig 🙂
      Ha en super søndag! 🙂

    2. Sonja: Jeg kan forsøke å få tak i den til deg, men det er ikke meg som har laget den 🙂 Suksess-terte heter den, du kan jo forsøke å google det? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg