Matpakke tips

I dag har jeg et smart lite tips jeg vil dele med dere. Det er ingen hemmelighet at jeg elsker meieriprodukter, og jeg liker så godt å ha dette til lunsj. Problemet er at når jeg tar med meg lunsj hjemmefra så blir ofte skyr, cottage cheese, kesam og slike produkter litt varme og derme ikke like delikate. Det har jeg nå funnet en løsning på. Jeg kutter opp frukt, og har det i bunnen av en boks, så heller jeg cottage cheese og skyr eller yoghurt over, før jeg topper det med nøtter, og frosne bær. Det er sistnevnte som ugjør magien. De frosne bærne holder hele matboksen kald, og når det er tid for lunsj er bærne smeltet, og innholdet i boksen er perfekt temperert. 

 

Smiiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Dette lignet veldig paa min lunsj i dag, haha! Akkurat samme boksen, med nesten samme innhold! Hadde vanilje overnight oats med frossne bringebær og mandler paa toppen 🙂 Lurt lunsjtips og ha med seg det og!

    2. Det var lurt! 🙂
      Jeg pleier egentlig å bare ha med en boks med CC eller kesam, samt steviadråper og en banan. Når det er lunsj er det bare til å ta stevia oppi kesam/CC og mose bananen oppi – det funker også veldig greit. Så tar det heller ikke noe tid å forberede på forhånd 😉 Har fått helt dilla på det for tiden jeg 😀

    3. Åh, jeg blir så inspirert av innleggene dine. Du har så fine bilder, skriver så gode tekster og lar oss bli inspirert 🙂 Er veldig dårlig på kommentering, men jeg er her hver dag 🙂 Derfor på tide å si hei.
      Ha en fortsatt fin kveld.
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg