Rolig start på dagen

I dag våknet jeg av et kraftig regnvær utenfor vinduet, og ble liggende lenge å bare høre på uværet. Jeg snek meg opp for å hente meg en kaffekopp, før jeg pilte tilbake under dynen. Kan dere tenke dere en bedre følese enn akkurat det? Åår jeg koser meg så når jeg kan ligge under en varm dyne, og bare lytte til uværet utenfor. Nå har jeg forflyttet meg ut på sofaen, og byttet ut kaffen med sitron&ingefær te. Jeg elsker morgenstund, og skulle ønske jeg bare kunne bli her i dag. 

Hvis dere ser nøye på bordet på bildet nummer to, så ser dere hvordan de populære glassene som jeg alltid drikker juice og smoothie fra ser ut når de er helt nye. Jeg kjøpte to nye i går, og tenkte å vise dere dem før de blir tatt i bruk. Jeg kjøper mine på en butikk her i kristiansand som heter Hansen & Co, de har også nettbutikk for dere som ikke bor her i sør. Jeg er sikker på at det er mange butikker som selger disse, men jeg kjøper altså mine hos Hansen&Co. 

Nå skal jeg komme meg ut av koseklærne, og starte dagen. I disse eksamenstider har man konstant dårlig samvittighet hvis man gjør noe annet enn å lese. Så jeg skal lett innrømme at jeg kjenner litt på at jeg nå har kost bort hele morgenen, istede for å lese. Jeg tror likevel at det er viktig med tilstrekkelig søvn, og velvære for å prestere bra, så la oss håpe denne rolige morgenen var en invistering i kvalitetslesing resten av dagen. 

Hva er deres planer for denne regntunge torsdagen? 

 

Smiiiiil Maren

 

5 kommentarer
    1. Er det noe jeg har lært etter snart tre år på høyskole så er det å passe på å få nok søvn i eksamenstiden! Et trøtt tryne på lesesalen gjør ingen nytte for seg! Ikke et sultent et heller for den saks skyld!
      Husk å ta gode pauser hvor du legger lesingen helt bort i noen minutter! Det er det beste tipset jeg har! Det er viktig å koble av og få kontroll på kunnskapen! Spesielt ved slike “puggeeksamener”!
      Masse lykke til! 🙂
      Når du er ferdig med anatomi, sykdomslære og farmakologi er det verste overstått! 😀

    2. Hei Maren, tenkte bare aa komme med et lite tips.
      Det loenner seg aa linke til det du skriver om, i dette tilfellet Hansen&Co. De har mulighet til aa se at forbrukeren klikket seg gjennom din side, ergo, du hjelper dem med a “selge”
      Dette trenger du ikke opplyse noen om saa lenge du ikke faar betalt for innleggene 🙂
      Ha en tidenes dag
      Klem fra meg

    3. Ida: Jeg har linket til dem flere ganger tidligere. men så lenge jeg ikke har noe samarbeid med aktøren er det ikke naturlig å linke til dem. Men jeg kjenner godt til det du sier 🙂 Ønsker deg også en super dag. Smil M

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg