@marenerdvik i ShapeUp

I går dumpet det nye Shape-Up ned i min postkasse, jeg satt meg rett ned for å lese og der fikk jeg meg en positiv overraskelse. På første side, i redaktøres lederspalte så jeg et kjent navn. Mitt eget navn! Jeg er nevnt som en inspirasjon på instagram, i selskap av noen av landets herligste og mest inspirerende mennesker. Jeg ble helt rørt jeg, for meg er dette er ære. “@marenerdvik får meg til å få lyst å ta frem apekatten i meg”. Noe så fantastisk gøy, og jeg elsker at jeg er nevnt som en apekatt-inspirasjon. Det er jo akkurat det jeg har lyst å fremme, at trening kan være gøy, lekent og feel-good. Nei dette var stor stas, og jeg er som sagt både glad, ydmyk, rørt og litt stolt. 

Jeg har endelig fått meg en skikkelig solid smoothie-maskin, eller blender som det heter. I dag lagde jeg derfor en nydelig smoothie. Det er evigheter siden jeg lagde smoothie, og slang derfor bare sammen det jeg fant i fryser og kjøleskap. Når jeg smakte på smoothien måtte jeg kaste meg over penn og papir for å skrive ned oppskriften, for den var bare helt nydelig på smak. Jeg slumpet litt, men jeg mener at oppskriften er noe slik som dette: 

 

Nå skal jeg komme meg inn til sentrum for en kaffe med min skjønne svigerinne, og litt små shopping. Desverre kun praktiske kjøp som står på planen i dag. Jeg føler meg litt kreativ på matfronten for tiden, og har så lyst å teste ut nye oppskrifter. Jeg har derfor skrevet en lang handleliste for matbutikken i dag, og håper jeg kan klare å trylle frem noen spennende oppskrifter til dere fremover. Så må jeg få lov å si tusen takk for kommentarene på innlegget jeg skrev om ting dere ikke viste om meg, hvor jeg var litt vel ærlig med dere. Jeg turte ikke sjekke kommentarene på en god stund, i frykt for hva som lå der. Når jeg da endelig turte sjekke så var det utelukkende søte og fine kommentarer. Dere er så nydelige, alle som en. Vit at dere gjør en positiv forskjell i min hverdag. Sender dere en god klem. 

Nyt lørdagen mine skjønne venner. Kos dere – det er det helgen er til for. 

 

Smiiiiil Maren


8 kommentarer
    1. Så gøy med Shape up – du er virkelig en positiv inspirerende lekende “apekatt” 🙂 gleder meg hver dag til innlegg på bliggen

    2. Gratulerer med Shape up – gøy at du blir lagt merke til, for du er en stor motivasjonskilde for mange “her ute” 🙂

    3. Høsten innbyr til god mat og tid på kjøkkenet til å prøve nye ting – gleder meg til oppskrifter
      Og gøy med “apekatt Maren”

    4. Nam – det så og hørtes godt ut:)
      Hvordan blender bruker du? Har prøvd noen ulike selv, men ingen er “sterke” nok synes jeg.
      Ha en flott kveld! 🙂

    5. Så god den smoothie så ut. Det motiverte meg til å finne fram blenderen igjen, den har vært i skapet en stund – nå er den framme på benken, så er det bare å komme inn i rytmen og rutinen å bruke den.
      Forstår godt at skape up blir motivert og inspirert av deg – du inspirerer mange
      Og gøy at du oppdaterer med både trening og litt andre tips (mat, litt interiør og litt om alt liksom) ha en fin søndag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg