Cupcakes

Inneholder sponsede produkter

Siden jeg bare loffer rundt hjemme i dag, i forsøk på å finne igjen energien og formen, så tenkte jeg det kunne passe fint å dele helgens cupcakes med dere. Disse er skikkelig jukse-muffins, med kun fire ingredienser. De er latterlig enkle å lage, men de smaker helt magisk. De er laget av 3 scoop av proteinfabrikken sine proteinpannekaker, 1 scoop vanilje proteinpulver, 3 ss sukrilett og 1 ts kanel. Tilsett vann til ønsket konsistens, og rør godt. Fyll muffinsformene 2/3 fulle, og stek i midten av ovnen på 200 grader i 10-12 minutter. Følg med slik at de ikke brenner seg. Avkjøl på rist. Toppingen lagde jeg av mager kesam, litt vanilje proteinpulver, et dryss sukrilett og et par dråper stevia vanilje. Voala! 

Var de ikke søte? 

 

Smiiiil Maren


3 kommentarer
    1. Nam! Dette så sykt godt ut. jeg har proteinrike pannkakor fra x-life. funker det like godt? 🙂 Mye hjemmelesing med oppgaveskriving på masteroppgaven min for tiden, så å lage dette skal jeg gjøre nå (blir jo så lysten på noe godt når man sitter og bare leser og skriver)..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg