We are Wool

I samarbeid med Ulvang

Husker dere at jeg fortalte dere at jeg var i et spennende møte med Swix og Ulvang ved forrige Oslo besøk? Det er nemlig slik at tradisjonelle, gode, kvalitetstunge Ulvang nå fornyer seg litt i både farger og design. Jeg var så heldig å få lov å sniketitte litt på den kommende kolleksjonen,  både i katalog og vareprøver. Jeg satt med stjerner i øynene etterpå.

Ulvang er for meg ren kvalitet, og det merket jeg føler virkelig ER ull. Det er så utrolig spennende og stas at jeg nå skal få lov å samarbeide med dem fremover. Jeg føler meg veldig heldig! Jeg fikk lov å prøve noen av plaggene på, og fikk knipset et par bilder av den ene toppen. Disse kommer i butikk allerede i november – i perfekt tid til skisessongen starter. Jeg gleder meg til å suse rundt på langrenn iført denne herligheten. Snittet er endret fra tradisjonell unisex til mer feminine linjer, med innsvingt søm og en mer slim-fit look. Fargekombinsjonen er så delikat, og rødfargen er faktisk enda finere i virkeligheten. 

Dette er kun en liten sniktitt på hva som kommer. Det er bare å glede seg. Det blir jo ikke bedre enn av norges mest tradisjonsrike merke nå blir litt freshere. Man får plutselig i både pose og sekk. Kvalitet på høyeste nivå, i en delikat og sporty look. Jeg elsker ullundertøy og bruker det både til trening, skiturer, fjellturer og bare kose rundt i hjemme, eller på hytta. Gled dere til fortsettelsen, dette blir så bra! 

 

Smiiiil Maren

 

8 kommentarer
    1. Hei – pleier ikke kommentere, men denne toppen likte jeg – likte både farge og fasong, spesielt at den er lang både i livet og på armene – ull skal varme langt nedover rompa 😀 synes jeg

    2. Ulvang kunne virkelig ikke funnet en bedre ambassadør. Du er sporty, blid, energisk, sunn og utrolig vakker. Dette var gøy! Ja du er heldig, men det er virkelig Ulvang også! Lykke til 🙂

    3. Åå så fin, elsker sømmene, ser feminin og fin ut, samtidig som ryggen gjør at den blir litt kul også. Denne likte jeg. Kommer den i flere farger ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg