How to: PULLUPS

Det er ingen hemmelighet at jeg er stor fan av øvelsen Pull-ups, noe som mitt bildearkiv også kan bekrefte. Jeg får enormt mye spørsmål fra dere om denne øvelsen, hvordan den utføres, hvordan man skal lære seg den, hvordan man skal øke antall repetisjoner osv. Jeg skulle ønske jeg kunne få lov å ha et knippe Pt-timer med hver og en av dere, og fysisk fått jobbet med pullupsen.

Jeg føler at som PT er jeg best på gulvet med kunden, hands on. Heldigvis finnes det noen som er både gode på gulvet og super gode over nett. Jeg snakker om min venn og tidligere kollega Martin Norum. Martin er (blandt mye annet) personlig trener på nett via firmaet sitt Webcoaching. Martin har skrevet en haug av faglige, inspirerende og utrolig lærerike artikkler opp gjennom årene. Jeg leser det meste jeg kommer over av han, og det var spesielt en artikkel om Pullups jeg bet meg merke i, og nå vil jeg dele den med dere. Dette er rett og slett en komplett Pullups Guide. Jeg har troen på å dele kunnskap, og henvise til andre når noen har gjort noe lærerikt og bra. Man blir ikke selv dårligere, av å løfte andre frem.

Klikk dere inn HER, for å lese Martin sin fantastiske guide til hvordan du skal mestre pullups. 

 

Smiiiiiil Maren



5 kommentarer
    1. Tusen takk for deling av innlegg, nå skal jeg også bli enda bedre i pullups 😀 Du er foresten en stor inspirasjon, jeg kan bare drømme om den ryggen så langt 😉
      Men merker faktisk forskjell på at jeg har fått bredere rygg! Når jeg tar på gamle gensere eller prøver nye kler strammer de ekstra øverst i ryggen, så jeg må av og til ta en størrelse større :p Men det er mye bedre å gå fra xs til s på grunn av styrketrening, enn for mye latskap :p

    2. Det er en fryd å titte innom bloggen din! Du er bare så inspirerende og gir meg mye motivasjon i hverdagen. Jeg er en jente på 21 år, som akkurat har lagt om livsstilen min. Har gått ned 10kg i vekt bare på grunn av kostholdet. Har et spørsmål som jeg lurer veldig på. Er det slik at når man har på seg pulsbelte og klokke og starter “tiden” uten at man trener (kun sitter stille og går litt) at man forbrenner kalorier da? Kommer kaloriene man forbrenner i hvilestand (som kroppens indre funksjoner trenger: holde organer i funksjon i gang) i tillegg til dette? Håper veldig at du kan hjelpe meg med dette

    3. For en inspirasjon! Har lenge lurt på hvor du får kjøpt et slikt treningstrikk, når man skal utføre negative pull-ups? 😊

    4. Hej Marener 🙂
      Mitt företag kommer snart lansera våra senaste eleganta modeprodukter och göra en exklusiv förlansering till större bloggare och kändisar.
      Eftersom du bloggar om mode och har en cool stil som passar vårt varumärke får du gärna välja ut en modell och färg som du gillar.
      Maila mig om det hade varit intressant så kan jag berätta mer och skicka bild på våra produkter
      Ha en bra dag! 😉
      Carl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg