Hverdagsaktivitet

Jeg har satt meg et lite mål, og det er å øke hverdagsaktiviteten. Jeg trener jevnt og bra, men utenom trening så sitter jeg på forelesning i minimun 4 timer, også er det hjem å sette seg ned for å jobbe med bloggen, mail og diverse ting på macen. Jeg sitter altså utrolig mye i løpet av en dag. Jeg er også ekstremt glad i bilen min, og kjører den nesten hvor enn jeg skal, uavhengi av avstanden. Det er nesten skremmende hvor lite jeg faktisk beveger meg utenom treningsøktene mine. Jeg prøver derfor nå å bli litt flinkere til å bevege meg i hverdagen. I går gikk jeg over til universiteten, og hjem igjen, til jobb og hjem igjen. Det var faktisk utrolig deilig, så jeg gjentok suksessen i dag og tok ben fatt over til forelesning. Det er ca en 25 minutters gåtur hver vei, og hvis man går i litt godt tempo da blir det en helt super aktivitet. 

Jeg har gått til innkjøp av en ordentlig sekk, med reimer både over brystet og rundt magen. Jeg ser ut som en liten skolejente som akkurat har begynt på skolen *ler*.  Det er helt supert å gå med sekk, man kjenner jo nesten ikke at man bærer tungt. jeg som alltid har hatt en diger bag slengt over skulderen har jo virkelig oppdaget en helt ny og fantastisk hverdag med sekk. 

Vi får se hvor lenge dette fine lille prosjektet mitt holder. Jeg kjenner meg selv såpass godt at ved første regnværsdag, eller en dag jeg forsover meg litt så kommer jeg til å ta bilden og glemme bort hele hverdagsaktiviteten. Nå har jeg innrømmt dette høyt, at jeg til tider kan være en skikkelig unnasluntrer, så kanskje det er akkurat det som da gjør at jeg faktisk klarer det denne gangen? Hehe, det er jo lov å håpe. 

Er du aktiv i hverdagen, utenom trening? 

 

Smiiiil Maren

 

11 kommentarer
    1. Jeg har akkurat samme sekken, men for min del er det kun med tanke på skolen, da 🙂 Veldig godt å ha noe ordentlig med tanke på ryggen!

    2. Du er så flott Maren! Kjenner meg så godt igjen inder du skriver, så takk for en liten tankevekker! Klem til deg ☺️

    3. Margrethe: Det er de helt nyeste Lunar Glide fra Nike. Kjøpte dem på Gsport for et par dager siden. Super gode, og mye lettere enn tidligere lunar glide modellen. Love it 😀

    4. Madelén: Ja sant den er god ? Liker spesielt godt de tykke putene som gjør den så god å ha på. Jeg går med skolebøker, mac og stappfull sekk hver dag så den er virkelig helt genial 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg