Høstnytt

Sponsede produkter

I går dumpet det en hentelapp ned i min postkasse, jeg løp til posten og fant en stor myk og spennende pakke fra fantastiske Runwild. Pakken inneholdt masse deilige høstnyheter. Jeg elsker den crazy mønster tightsen fra Adidas, har dere sett noe så kult? Den er helt på grensen til å bli too much, men jeg digger den. Den gule toppen er også fra Adidas.  Skoene var ikke med i denne pakken, men de er faktisk også fra Adidas, kjøpt hos Runwild. 

Pakken inneholdt også en gråmønstret Adidas tights, en knall orange Under Armour genser og en super comfy laid back adidas bukse. Jeg elsker virkelig hele kolleksjonen til Adidas. Under Armour har vært en favoritt hos meg lenge. Nyhetene strømmer inn hos Run Wild om dagen, så her er det virkelig bare å følge med i tiden fremover. Fy søren så gøy med det er med høst, og så mange freshe klær. 

Runway feirer bursdag, og har dermed rabatt på hele nettbutikken sin. 15% på alt!!! Varene som er på salg er også sat ytterligere ned. Så her er det bare å slå seg løs. Bruk rabattkoden: BDAY

 

Smiiiiil Maren

14 kommentarer
    1. Hei Maren:) Jeg har et spørsmål som helt sikkert mange løpeglade jenter liker å få svaret på. Jeg løper sånn passe mye, veksler mellom styrketrening og løping. Jeg har ingen utdannelse innenfor faget, og skulle så gjerne forbedret tiden min fra 53,06 min til rundt 50 min på mila. Skal løpe et nytt løp om en Mnd og lurer på om du hat noen tips til progresjon innenfor løpingen? Jeg veksler på litt intervaller og langljøringer. Men hvor ofte, lange turer, intensitet osv er bedt for å forbedre tiden? Tips?
      Stor klem Line

    2. Å likte alt – men spesielt den grå tightsen – tror jeg må kjøpe :))))) PS har bare sorte tights egentlig

    3. Toppen og skoene var jo perfekte sammen da – og passet supertv til den litt sprø tightsen – fristende –

    4. Var inne på linken for å kjøpe tights – der kom bilde opp av deg i tightsen i rød (flott bilde ) og jeg ble i tvil – men tror det blir denne litt “sprøe” :))))))

    5. Hvis du noen gang skal til Stockholm, så kan du se om du finner Adidas-butikken de har der, der var det masse crazy klær 😀

    6. Jeg har samme tights som den på toppen, kjøpte den i London for en stund tilbake og digger den. Farger er bare topp!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg