Super-pannekaker

Inneholder sponsede produkter

Jeg viste dere pakken jeg fikk fra Proteinfabrikken, som blandt annet inneholdt proteinpannekaker. Jeg testet dem ut her en kveld, og resultatet ble så fantastisk at jeg var helt nødt å lage dem igjen til frokost i dag, slik at jeg kunne dele dem med dere. 

Det er så latterlig enkelt som å ta 60g ferdig pannekakemiks, og 30g vaniljeproteinpulver (jeg bruker dette), litt kanel og litt sukrin. Tilsett vann, og bland godt sammen, og steke på sterk varme. Jeg bruker litt PAM i stekepannen, slik at de kke brenner seg og blir enda saftigere. Jeg skal innrømme at den røren er så god at jeg måte slikke skålen etterpå. Haha. Pannekakene blir tykke, luftige og saftige. Smaken er bare helt magisk. 

Jeg lagde topping av sukrin gold, penuttsmør og litt cappuchino proteinpulver. Topping kan du lage av hva som helst, andre forslag er vanile kesam, vaniljeprotein, litt vann og sukrin, eller philadelpia stevia vanile og litt vanile proteinpulver blandet sammen. Ellers er friske bær, eller syltetøy helt utrolig godt. En siste favoritt er rett og slett salt smør og brunost. Nam nam nam! 

Så ikke dette fristende ut? Det er jo helt vilt å tenke på at disse er både proteinrike og sunne. Hjelpes! Denne frokosten går inn i historiebøkene for min del. Mmmm. 

 

Smiiiil Maren


12 kommentarer
    1. Nett kjøpt 4kg med den mixen uten å ha smakt! håper den er like god som du sier? Men skal du ikkje eigentlig blande med bare vann?

    2. Fin tirsdagskveld til deg snuppa <3 I dag har vært en ganske vanskelig dag for min del (jeg har startet opp å blogge igjen etter pausen min på fire dagen på grunn av det som skjedde på fredag) og jeg har derfor vært litt deppa... Det å kunne kose meg med blogginnleggene dine da, har vært helt fantastisk! jeg ønsker derfor å gi deg et stort takk for at du er du og for at du får meg til å glemme!

    3. Da var det klikket hjem en proteinpannekakemix 😀 Skulle ikke mer enn litt hederlig omtale fra en av mine forbilder, samt noen smakfulle bilder til! Gleder meg SÅ til å smake nå. Takk for tips, herlige Maren! Ha en flott kveld 🙂

    4. Har fått inntrykk av at du ofte sitter på kafe og jobber. Har du en kafe i Oslo å anbefale hvor det er hyggelig å sitte med MAC’en sin?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg