Innedag

Dette tror jeg må være definisjonen på hverdagslykke. Regnet pøser ned ute, det lyner, og tordner. Jeg rakk akkurat hjem fra joggetur før himmelen åpnet seg og uværet kom, nå har jeg tatt en lang varm dusj, tent masse sterain lys og laget en gigantisk bolle med sjokoladegrøt. Jeg sitter under pleddet, med ullsokker og joggebukse, mens jeg koser meg med grøten og ser ut på uværet. Dette er virkelig deilig. Jeg er så glad for at jeg ikke må ut av leiligehten i dag, dette været er jo helt vilt. Jeg tror faktisk dette blir en skikkelig sofalørdag, med maraton på serier og masse god mat. Mmmmm.

Hva gjør dere denne lørdagen? Er det like crazy vær der du befinner deg?

 

Smiiiiil Maren


13 kommentarer
    1. Her skinner sola fra knallblå himmel, og jeg er inne og baker blåbærpai og sjokoladekake til venninna mi som har bursdag 🙂 Så, får nyte sola mens vi rusler til butikken etterpå. God helg 🙂 Kjenner at jeg gleder meg litt til regnet siler ned her ute også, men håper også på nydelig høstdager i tillegg 🙂

    2. Tusen takk for svar;) det virker som du kan absolutt alt innenfor trening. Hvor lenge varer styrkeøktene dine? Når du har egene kondisjonsøkter, trener du bare det da og ikke noe annet, hvor lenge løper du for eksempel? Må du ha realfag for å kunne bli pt og ernæringsfysolog?

    3. Ja denne lørdagen har vært VIRKELIG regnfull her i Kristiansand! Du gjør så rett med innelørdag! Jeg har akkuat samme, var kun ut døra for å trene og dra på butikken ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg