Ny super-drink

Slik startet jeg dagen min, med min rosa planleggingsbok og nye rosa super-drink. Dette er virkelig en ny favoritt, den perfekre energidrikk. Jeg blander ut funlightsaft i ca halve glasset, også fyller jeg resten med redbull sugarfree. Jeg har også en sitronskive og et par isbiter i. Kombinasjonen av funlight med bringebærsmak og den spruddlende red bullen er helt supre sammen , og frisheten fra sitronen setter den siste finishen. Denne skal jeg garantert lage flere ganger. Mmmm. 

Noen som har smakt denne kombinasjonen før? 

I dag har jeg lyst å avslutte med en hilsen til verdens sprekeste, snilleste, og herligste mormor. Gratulerer med 85 års dagen kjære mormor. Ingen skulle tro at denne dama er 85 år. Hun er fantastisk flink til å lage mat, hun løper opp og ned trappene til leiligheten sin hver neste dag, hun henter avisen selv hver dag, og det betyr at hun må opp og ned en lang lang bratt bakke. Hun kjører også bil enda, handler all mat selv, og gjør alle ærender selv. Hun er alltid lekkert antrukket, er alltid stellt og fin på håret. Hun er gjerne på cafe/ute å spiser med venninner, og er alltid med når noe skjer. Hvert eneste år inviterer mormor absolutt hele familien til 1.juldag frokost, hvor hun disker opp med mat til alle, som hun lager selv. Jeg håper jeg er halvparten så sprek når jeg er 85år. Mormor er en superwoman uten sidestykke, og jeg er så enormt stolt av henne. Gratulerer med dagen din mormor. Jeg er så glad i deg. 

 

Smiiiii Maren

 

13 kommentarer

Siste innlegg