Odderøya

I dag tok sommeren en liten snarvisitt tilbake til sørlandet, og med hele 20 varmegrader og knall sol har dette vært en fantastisk deilig dag. Jeg endret litt på dagsplanen min, og lesing innendørs ble byttet ut med apekattleking utendørs. Turen gikk til vakre Odderøya. Det finnes ikke noe bedre sted å gå tur enn Odderøya, og jeg koser meg så der ute. I dag ble det en litt over normalen leken tur. Jeg fant det perfekte pullups-tre, og jeg måtte selvfølgelig hoppe opp å leke meg litt. 

Jeg har treningsfri i dag, og holder meg unna treningsenteret. Jeg har alltid en eller to dager i uka hvor jeg har helt treningsfri, og i dag passet det perfekt med dette deilige været. Resten av dagen har jeg bare kost meg, ja jeg burde lest, men det er bare så viktig å nyte litt også. Jeg mener, hvor mange slike dager får vi før høstkulden virkelig setter inn? Jeg følte det var helt rett å bruke denne dagen ute i sola, og ikke inne på lesesalen. 

Hva har dere gjort i dag?

 

Smiiiil Maren


10 kommentarer
    1. Hei! Jeg bare lurte på hvor du har kjøpt skoene du har på deg på disse bildene? Leter etter dem, men finner de ingen steder!!

    2. Hei fine du 🙂 hvor er tightsen fra og hvilken modell er det? Den var råfin! Det er så godt å se at du er like menneskelig som alle andre, selv om du er superfit og flink å trene. Du spiser snoperier, har treningsfri(og da snakker jeg ikke om treningsfri for så å jobbe seg en tur, men virkelig fri) og kan ha dager hvor treninga utgår til fordel for sofa p snacks. Du er et ordentlig sunt forbilde og jeg elsker det avslappet forholdet du har til trening, men samtidig tenker du helse. Stor klem fra trofast leser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg