Fredagsøkt og sofakos

I dag tror jeg jeg har satt ny bloggrekord på antall innlegg. Det er så herlig å blogge om dagen når dere er så aktive og gir så mye tilbake. Vit at alle spor dere legger igjen settes utorlig stor pis på. Dagens styrkeøkt ble en herlig miks av ulike overkroppsøvelser sammen med søte Nathalie. Vi startet økten uten noe plan, og fant på øvelser underveis. Jeg trener så og si alltid alene, men hver gang jeg trener sammen med noen blir jeg minnet på hvor herlig det er å ha en treningspartner. Nathalie trener fast på Solsiden, og dette er garantert ikke siste gang vi kjører en økt sammen. 

Vi kjørte følgende øvelser: 

  • Pullups med strikk
  • Nedtrekk 
  • Sittende roing
  • Facepull
  • Bicepscurl + triceps pusdown
  • Flies i kabel 

Når jeg kom hjem skulle jeg lage en sunn god middag, og det gjorde jeg forsåvidt. Jeg lagde taco, men før jeg kom så langt klarte jeg å momse i meg halve pakka med speltlomper i bilen på vei hjem, og halve osten mens jeg lagde maten. Jeg må le av meg selv, jeg startet med en osteskrive, også enda en og vips var halve ostestykket borte. Noen som kjenner seg igjen? *ler* 

Nå skal jeg krype opp i sofakroken med Twilight-maraton og en smågodtpose. Rett og slett fordi det er fredag, det er helg og jeg hadde sinnsykt lyst på Candy king. Håper alle får en herlig fredagskveld.  Hvis noen har noen film-maraton å anbefale så kom gjerne med dem. Eksempelvis Twilight saga, batman filmene osv. Jeg elsker filmmaraton, og med regn ute og en hel helg fri passer det perfekt med maraton. 

 

Smiiiil Maren


9 kommentarer
    1. Haha, er så herlig å lese slike ting! Vi alle gjør slikt, kos deg med film og snopet med god samvittighet! Ønsker deg en super fin helg skjønne Maren 🙂

    2. Hei Maren.
      Du har en utrolig inspirerende og kjekk blogg. Gir meg motivasjon til å ta turen ut og trene. Håper du får en flott helg med filmmaraton.
      Chris

    3. Sykt så cravings jeg fikk på pannekaker etter jeg klikket meg inn og så bildene dine fra tidligere idag! Haha 🙂 Skal slenge sammen ei røre, kanskje allerede i morgen 🙂
      Må bare si at ryggen din er helt utrolig flott bygd! Skulle så gjerne innehatt de musklene der! Men jeg kan vel ikke sitte å satse på at de kommer gratis.. Haha 🙂
      Håper helgen din blir suuper og at du koser deg med alt det du har lyst til 🙂

    4. Din rygg är ju bara helt grym! 🙂
      Tänkte också bara säga att din nya header är riktigt cool, verkligen fin bild 🙂

    5. Du hare n veldig inspirerende blogg, blir glad av å lese den, du smiler jo alltid:)
      Serie maraton….: Hvis du ikke har sett The Killing på Netflix, da må du se den, det er 4 sesonger, jeg så de ferdig på 5 dager, gikk rett og slett ikke ann å ikke se hehe:)

    6. Jeg er også reddhare, men denne ligger innforbi sjikte mitt på hva jeg kan se alene hehe 🙂 Den er veeeeldig spennende, men ikke skummel syns jeg 🙂 Du kommer til å bli hekta, tro meg 🙂 Men forebered deg på å bli ordentlig sur når du er ferdig med alle sesongene, for du vil bare se mer og mer hehe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg