Treat yourself

I dag gjorde jeg en helomvending i det jeg gikk inn på gymmet, jeg hadde på forhånd bestemt meg for å bare tusle litt rolig på Elipsemaskinen fordi jeg manglet enegi og følte meg ikke helt på topp. Det endret seg i det jeg gikk inn døra på Solsiden, gymmet var fullt av folk, og energien var så herlig. Jeg gjorde en helomvending der og da, og elipsetullet mitt ble gjort om til LEGDAY! Så nå sitter jeg her å momser på en Nutramino XXL proteinbar, med smak av sjokoalde og peanutter. De barene der er bare helt hinsides gode, og jeg tenker at etter spontan legday så må det være lov med en belønning.

Jeg brukte massasje-rulla på fremside lår, bakside lår og rumpe før jeg startet selve økten. Dagens økt bestod av følgende øvelser:

  • Dype knebøy med lette vekter, fokus kontakt med rumpe!
  • Strakmark
  • Lår curl
  • Leg extension
  • Kickback i kabel

 

Jeg kjørte 8-10 repetisjoner, 3 serier pr øvelse. Jeg kjørte alle øvelsene som enkelt øvelser, bortsett fra leg curl og leg extention som jeg kjørte i supersett. En god økt, som virkelig kommer til å kjennes i dagene fremover. Spesielt knebøyen føltes god i dag, det funker veldig bra for meg å droppe litt på vektene og heller fokusere fullt og helt på kontakt med muskulaturen. I dag kjørte jeg på 40 kg. 

I mangel av min elskede kålchips, så har jeg nå blitt hektet på en ny type chips, nemlig Proteinchips. Disse selges på solsiden, og jeg kjenner at det kan bli utfordrende å skulle ha disse i umiddelbar nærhet hver dag. Næringsinnholdet er heldigvis helt supert, og med hele 20g protein pr pose, så er det faktisk helt greit om det ryker et par poser av disse i uken. Jeg har aldri verken sett eller hørt om disse før jeg begynte på Solsiden, men kankskje noen av dere har noen erfaringer med diss eller lignende produkter? Dette er ingen sponsing, kun meg som deler en nyhet som jeg virkelig likte.

Nå skal jeg straks komme meg avgårde til butikken for å handle inn mat og litt godsaker til kvelden. Kristina kommer på besøk for en kosekveld med skravlings, Idol og ungkarskvinnen. Jeg elsker at jeg har en bestevenninne som er like hekta på slike programmer som meg. Det er jo så koselig å ha noen å se det sammen med. 

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Ååå de chipsene så jo bare fantastisk gode ut. De må jo prøves:D må man være medlem på solsiden for å handle der inne? Å hvor mye koster chipsene? Hadde og en slik dag i dag, følte jeg ikke hadde noe energi, men da jeg kom igang så var det helt fantastisk 🙂 ha en super kveld

    2. Jeg har sett de på Gymgrossisten sin hjemmeside. Har lenge vurdert om jeg skal bestille, men synes prisen er litt stiv, så jeg holder meg til rischipstypene (snack’a Jack og extend fra vitusapotek)

    3. Du er så flink til å trene ofte og regelmessig, og jeg lurte litt på hvor lange økter du vanligvis pleier å ha? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg