Girlsnight

Jeg har klart det utroligste, jeg har rett og slett forsovet meg! Jeg kan ikke huske sist det skjedde, men i dag våknet jeg i det jeg egentlig skulle ankommet forelesningssalen. I slike situasjoner så har man to valg, enten kan du stresse deg i hjel, og haste avgårde uten frokost, uten å ha stellt deg, og likevel går du glipp av halve forelesningen. Eller du kan godta at ok, gjort er gjort, dette er situasjonen, la oss gjøre det beste ut av det! Jeg valgte sistnevnte, og nå har jeg rundstykker i ovnen (ferdig-miks, så ikke la dere imponere så voldsomt, hehe), en maskin med klær er satt på og badet er vasket, allerede før kl 09. Det er ganske deilig det! Nå skal jeg svare litt mail og jobbe et par timer før jeg skal innom regnskapsføreren, i et møte med min nye arbeidsplass Solsiden PTsenter, og innom NIMUE for vippeviks og diverse. I kveld blir det middagskos hos storebror, svigerinne og lille hjerteskatten min. 

I går hadde Kristina og meg en fantastisk jentekveld, med masse godsaker på bodet og en fest på Tv. Det er så gøy at både Idol, Ungkarskvinnen og Det Nye jenta er i gang. Vi måte prioritere litt i går, og valgte å se Idol og Det Nye jenta i går, og satt Ungkarskvinnen på opptak. Viktig å få med seg alt. Hehe. På menyen vår i går stod det Cottage cheese, yoplait 0,0% yoghurt, friske bær og vannmelon. I de lekre glassene har vi Annanas saft med frisk sitron skive. Delikat eller hva?

 

Smiiiiil Maren

 

7 kommentarer
    1. Til og med i bryllup velger du å ha håret hengende rett ned??? Du som blogger kunne sikkert fått sponset frisørbesøk, men du velger allikevel å la håret henge rett ned på en så stor dag? Rimelig spesielt.

    2. Så sannelig ut som en koselig girlsnight 🙂 Bordet med godsakene fristet altså 😀 Også så fint et bestevenninnepar da! Forsov meg da vel også til skolen idag, så jeg gadd ikke dra.. Men stresset var jeg fordeom når jeg ikke fikk unna det jeg hadde tenkt! Flink du som klarte å roe deg ned og gjøre det beste utav situasjonen! Har nok litt å lære av den roen du innehar 🙂 Men, ny dag i morgen vel!
      Ha en herlig kveld 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg